צים: בקרוב תושק רשת פעילות חדשה

רשת הפעילות החדשה של החברה היא חלק מבחירתה של צים להתמקד בנתיבי סחר בהם לחברה יש מיצוב חזק ויתרון תחרותי על פני חברות אחרות. רפי דניאלי: הרשת החדשה תהווה חלופה מעשית ומועילה לשאר השוק


11:37 ,20.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים מעדכנת כי על מנת לשפר את שירותיה ולספק פתרונות טובים יותר לצורכי השוק, היא משיקה מחדש את שירותיה המרכזיים בקווי הסחר העיקריים בהם היא פועלת. מצין נמסר כי המבנה החדש והמשודרג של רשת הפעילות של החברה יאפשר לה להעניק שירותים מהמעלה הראשונה במבחר קווי סחר בהם החברה מתמחה.

 

מצים נמסר כי השינויים יחלו באפריל 2017 ויציעו ללקוחות מבחר שירותים חדשים שנבנו מתוך רצון לתת מענה לצרכי השוק ולספק פתרונות יעילים לצרכיהם המתפתחים והמשתנים של הלקוחות.

 

החברה מסרה כי פרטים מלאים על הרשת החדשה והשירותים יפורסמו בשבועות הקרובים, וציינה כי העיצוב המחדש של הרשת הינו חלק מהגישה של החברה להתמקד בנתיבי סחר בהם לחברה יש מיצוב חזק ויתרון תחרותי על פני חברות אחרות.

 

רפי דניאלי, מנכ"ל צים, אמר כי "חברת צים מציעה גישה ייחודית ורעננה עם יתרונות רבים עבור הלקוחות שלנו. כחברת ספנות עצמאית וגמישה יצרנו רשת חכמה ויעילה המציעה שירות יציב ואמין. חברת צים הינה שחקנית חשובה בנתיבי הסחר בהם היא פועלת, ואנו שומרים על גישה גמישה בכל הקשור לשת"פ עם חברות ספנות בולטות, והרשת החדשה שלנו מהווה חלופה מעשית ומועילה לשאר השוק".

 

כאמור, החברה טרם מסרה פרטים מלאים על השינויים הצפויים אך ציינה כי לגבי נתיבים בסחר הפסיפי בכוונתה להשיק שירות חדש בין אסיה וצפון מערב הפסיפי. מדובר בקישור מהיר ויעיל המהווה שער כניסה / יציאה ליעדים יבשתיים רבים בארה"ב ובקנדה. שירות זה יחליף את השירות הנוכחי לצפון הפסיפי החל מחודש אפריל 2017.

 

החברה ציינה כי השירות המקיף של החברה דרך תעלת פנמה – שירות ZCP – בין אסיה והחוף המזרחי של ארה"ב ישודרג ויציע פתרונות ליעדים יבשתיים באמצעות נמלים מרכזיים בחוף המזרחי של ארה"ב.

 

כפי שהחברה מסרה בעבר, שירות הפרמיוםZ7S  - שירות "שבעת הכוכבים" של צים אשר מחבר את דרום סין, דרום מזרח אסיה, תת יבשת הודו והחוף המזרחי של ארה"ב יחדש את פעילותו עם תום עונת החורף בחודש אפריל 2017.

 

לגבי נתיבי הסחר בין אסיה ומזרח הים התיכון והים השחור החברה עדכנה כי בכוונתה לבצע שינויים בקווים הנוכחיים המחברים בין אסיה, תת יבשת הודו עם מזרח הים התיכון והים השחור. שירותי AME ו-EMX יעוצבו מחדש לכדי שירותים חדשים וישמרו את היתרון התחרותי שיש לחברה ואת המיקום שלה כחברה מובילה בקווי הסחר הללו.

 

לגבי נתיבי הסחר באטלנטי – כפי שכבר פורסם צים הרחיבה וחיזקה את הרשת האטלנטית שלה והוסיפה קישור רביעי, עם פריסה נרחבת הכוללת פקידות נוספות באיטליה, צרפת וטורקיה ועם שדרוג זמני השינוע ונמלים המרכזיים בחוף המזרחי של ארה"ב.