קוסקו מצהירה: הרכישות ימשכו על רקע הערכות אופטימיות

עוד בטרם הושלמה רגולטורית עסקת הרכישה של חברת הספנות OOCL – עסקה הנאמדת בכ- 6.3 מיליארד דולרים, בקבוצת קוסקו מצהירים על כוונתם להמשיך ברכישות ומיזוגים נוספים לאור הערכות אופטימיות לענף הספנות בשנים הקרובות


13:11 ,29.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

במסיבת עיתונאים שקיימה ההנהלה הבכירה של חברת Cosco Shipping International, חטיבת ההשקעות של קבוצת קוסקו, נאמר שהקבוצה מחפשת הזדמנויות עסקיות חדשות כחלק מאסטרטגיית המיזוגים והרכישות שלה וזאת על רקע הנתונים החיוביים שמגלה ענף הספנות הגלובלי.

 

יו״ר Cosco Shipping International, מר Ye Weilong, ציין כי הוא מאמין ששני הסקטורים, ההובלה במכולות וההובלה בצובר, יציגו סימני צמיחה משמעותיים בחמש השנים הקרובות, בשונה מסקטור המיכליות ששם, לדעתו, לא יהיה שינוי משמעותי.

 

לטענת Liu Gang מנכ״ל החברה, בקופת המזומנים שלהם ישנן רזרבות המסתכמות לכדי 973 מיליוני דולרים, שחלק גדול מהן יושקע ברכישות חדשות.

 

כאמור, Cosco Shipping International הינה חברת ההשקעות של הקבוצה שמקום מושבה בהונג קונג. החברה מנהלת מגוון רחב של פעילויות עסקיות לרבות סחר באניות, חכירות, ביטוחים, סחר בסחורות ודלקים.

 

נציין כי חברת ההשקעות של קבוצת קוסקו דיווחה על מחזור של 487 מיליוני דולרים במחצית שנת 2017 – גידול של 49% בהשוואה לשנה הקודמת.

 

נזכיר כי חברת קוסקו רכשה לאחרונה את חברת הספנות OOCL בסכום הנאמד בכ- 6.3 מיליארד דולרים. עם השלמת העסקה, הטעונה עדיין אישורים רגולטוריים, תהפוך קוסקו לחברת הספנות השלישית בגודלה בעולם.