קרניבל רכשה 3 אניות הפועלות על גז טבעי

האניות שהוזמנו תהיינה הגדולות ביותר בחברה, במשקל 180,000 טון כל אחת האניות החדשות יימסרו לחברה בשנת 2020


10:21 ,10.10.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

קרניבל, תאגיד שיט התיירות בבעלות משפחת אריסון, הזמין לאחרונה שלוש אניות ענק במשקל 180,000 טון כל אחת, שתיים מתוכן עבור חברת השיט קרניבל קרוז ליין והשלישית עבור חברת השיט הבריטית P&O. כל האניות תצוידנה במערך מנועים המופעל על גז (LNG Powered) הידוע בחיסכון, בטיחות ושמירת ערכים אקולוגיים.

 

האניות החדשות של קרניבל קרוז ליין צפויות להיות מוכנות בשנת 2020 ובשנת 2022 האנייה השלישית, זו המיועדת עבור חברת P&O, תהיה מוכנה בשנת 2020. תהיה זו הפעם הראשונה שבה מופעלות אניות תיירות על גז באזור צפון אמריקה.

 

ארנולד דונלד, מנכ"ל תאגיד קרניבל מוסר: "אנו גאים להיות בחזית מגמה עולמית ופורצת דרך ולהחדיר, מבין הראשונים בענף, את האניות החדשות הממונעות על גז (LNG Powered) עבור תעשיית הקרוזים. אנו עובדים עם שותפינו כדי להשיג פריצות דרך נוספות בתחום, כדי לייצר את האניות היעילות, היציבות והבטוחות אשר נבנו אי פעם.


ברנרד מאייר, סמנכ"ל שותף בחברת Meyer Werft הגרמנית, מסר כי: "אנחנו נרגשים לעבוד שוב עם חברת פי אנד או במפעל בגרמניה ועם קרניבל קרוז ליין במפעל שבפינלנד. האניות החדשות ייבנו בטכנולוגיות המודרניות, והאקולוגיות ביותר שיש ברשותנו. אנו גאים לעצב, לבנות ולהשיק את האניות הללו שהן שיא החדשנות".