עודד טירה לעמיר פרץ : להוציא את נמלי הים והתעופה מהמאבק

במכתב לפרץ, שהעתק ממנו נשלח לרוה"מ מר אריאל שרון, טוען טירה כי השבתת נמלי הים והאוויר בעת הזו משולה בהיבט הלאומי להשבתת הצבא במלחמה ובהיבט הכלכלי תהיה חמורה לא פחות מאשר הרעלת מיי המוביל הארצי בעת מחסור קשה במים


00:00 ,23.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי עודד טירה, יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים ונשיא התאחדות התעשיינים קורא לעמיר פרץ יו"ר ההסתדרות להוציא את נמלי הים והתעופה מהמאבק.

במכתב לפרץ, שהעתק ממנו נשלח לרוה"מ מר אריאל שרון, טוען טירה כי השבתת נמלי הים והאוויר בעת הזו משולה בהיבט הלאומי להשבתת הצבא במלחמה ובהיבט הכלכלי תהיה חמורה לא פחות מאשר הרעלת מיי המוביל הארצי בעת מחסור קשה במים.

בשנתיים האחרונות , טוען טירה, איבדנו אלפי לקוחות בארץ ובעולם הן בשל השביתות והעיצומים שהיו בנמלים והן בשל המצב הפוליטי וההשפעה הלא מבוטלת שיש לפלשתינאים באירופה.

עוד טוען טירה, כי השבתת הנמלים בעת הזו ובעיצומם של מאבקים בטחוניים וכלכליים קיומיים, אינה יכולה להתקבל כלגיטימית, כמוסרית, כערכית וכפטריוטית.

" מתוך אמונה, כי הנך חרד לגורל כלכלת ישראל ובטחונה", כותב טירה לפרץ, "אני קורא לך ומבקש ממך להוציא מהמאבק את נמלי הים והאוויר".