UTI ביצעה פיילוט למשלוחים חלקיים מבוקרי טמפרטורה בים

הפיילוט במסגרת השקת שירות חדש למשלוחים חלקיים, המאפשר ללקוחות חיסכון בעלויות השילוח תוך הקפדה על דרישות האיכות לאורך המסע


10:45 ,09.09.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

UTi ישראל משיקה שירות חדשני לתעשית הפארמה, המאפשר הובלת משלוחים חלקיים במכולות ימיות מבוקרות  טמפרטורה.

 

מ-UTi ישראל נמסר כי במסגרת השירות החדש החברה אוספת משלוחים מספקים שונים ברחבי אירופה באמצעות משאיות מבוקרות טמפרטורה, ומרכזת אותם במתקן הפארמה שלה בבריסל. בהמשך היא ממכילה את המשטחים, המיועדים ללקוחות שונים, למכולה מבוקרת משותפת, ומובילה אותה לישראל. לאחר תהליך שיחרור מיוחד מול המכס המטענים נפרקים במחסן מבוקר.

 

עוד נמסר, כי השירות החדש מאפשר ללקוחות להשתמש בהובלה ימית גם כאשר מדובר בהובלת משטחים בודדים, ובכך, על פי UTi, לחסוך בעלויות השילוח הגבוהות של הטסה אווירית. בחברה ציינו כי לאורך כל התהליך מתבצעת בקרת איכות קפדנית כדי לוודא שהמשלוחים נשמרים בתנאים הנאותים ובהתאם לדרישות הרגולציה.

 

בשלב הבא, ציינו בחברת UTi, ייפתח השירות גם למשלוחי יצוא מישראל ובכך יתאפשר למספר לקוחות לרכז משלוחים במכולה משותפת ולהובילם יחד למדינת היעד.

 

סמנכ"לית השיווק והמכירות ב-UTi ישראל לימור גיל שני: "אנו גאים להיות חלוצים בתחום, ולהשיק שירות חדשני, שיסייע ללקוחות לחסוך בעלויות השילוח ולעמוד בדרישות האיכות. לאורך התהליך, אנו משלבים בין היכולות הגלובליות של UTi למקצועיות והניסיון שצברנו בישראל, בכדי לעמוד בדרישות הקפדניות של הלקוחות בתחום הפארמה, אני גאה במחלקת הפארמה בניהול שמעון שחר, שעמלה על פיתוח מוצר זה במשך חודשים רבים במטרה להציע פתרון ייחודי זה".