חברת K+N: פרס מארגון BSMA עבור פתרונות לשינוע תרופות

ארגון BSMA באירופה הכיר בחברת Kuehne + Nagel את המצוינות התפעולית שיש לה בתעשיית הביו-פארמה ואת ההתמקדות שלה בבקרת איכות ואת המחויבות שלה לשיפור מתמשך


12:42 ,01.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Kuehne + Nagel זכתה בפרס ארגון BSMA עבור פתרונות שרשרת האספקה המיועדים לשינוע תרופות KN Pharma Chain. ארגון BSMA (Bio Supply Chain Management Alliance) מייצג רשת עולמית של אנשי מקצוע בתחום האספקה במגזר הביוטכנולוגיה והפרמצבטיקה.

 

נציין כי פתרון KN Pharma Chain הוא פתרון לוגיסטי רב-אופני לשינוע מבוקר טמפרטורה מדלת לדלת, המאפשר מעקב מדויק אחר המשלוחים וניהול סיכונים אינטנסיבי ופרודוקטיבי.

 

דבנדרה מישרה, אחת המייסדות ומנהלת בכירה בארגון BSMA, אמרה כי "הבטחת איכות מקצה לקצה הפכה לאחד האתגרים הגדולים ביותר בתעשיית הביו-פארמה. ארגון BSMA באירופה הכיר בחברת Kuehne + Nagel את המצוינות התפעולית שיש לה בתעשיית הביו-פארמה ואת ההתמקדות שלה בבקרת איכות ואת המחויבות שלה לשיפור מתמשך. חידושים באמצעות טכנולוגיה ממשיכים לשפר את יכולתה של חברה כמו Kuehne + Nagel, והאינטגרציה האופטימלית של כל מצבי ההובלה והמחסנים מספקים ערך כלכלי גדול יותר עבור מפעלי ביו-פארמה".

 

קווין נאש, מנכ"ל Kuehne + Nagel BeLux, אמר: "אנו שמחים לקבל את פרס ספק השירות הטוב ביותר מ-BSMA, שכן לתעשיית התרופות והבריאות חשיבות אסטרטגית עבור Kuehne + Nagel. זוהי השתקפות של המחויבות והמומחיות של Kuehne + Nagel במתן שירותי קצה מובילים בתעשייה ובהתאמה אישית לאורך שרשרת האספקה ​​הפרמצבטית".