חדשות וחדשנות בכנס שילוח מבוקר טמפרטורה של PORT2PORT

אתמול (ד') התקיים באווניו יום עיון, שכלל סקירות על מגמות חדשות בהובלה מבוקרת טמפרטורה, עם דגש על תעשיית הפארמה ותצוגה של ספקי שירות, כולל פתרונות אריזה, שילוח, ניטור ומעקב בזמן אמת


11:51 ,15.01.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

כ-300 איש התכנסו אתמול (ד') באווניו במתחם שדה התעופה נתב"ג ליום עיון ייחודי בתחום הלוגיסטיקה לתעשיית התרופות.

 

יום העיון היווה את המפגש השנתי של חברי הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה של "PORT2PORT".

 

את היום פתח מנהל הפורום שי חיימוב, שהודה להנהלת הפורום, לנותני החסות ולקהל שהגיע, ועדכן כי חלק מרווחי הכרטיסים יתרמו לחקר מחלת ניוון השרירים (ALS).

 

החלק המקצועי של יום העיון החל עם הרצאה של מנהל השילוח והלוגיסטיקה של אזור ישראל בחברת טבע אורי ישראלי, שסקר את האתגרים עימם מתמודד מנהל לוגיסטיקה בחברת פארמה גלובלית ואת חשיבות הבנת צרכי הלקוח, ההקפדה על הנהלים והעברת מקל נכונה של הספקים לאורך השרשרת.

 

בנוסף סקר ישראל את פעילות הפורום וקרא למשתתפים נוספים לקחת חלק בפעילות.

 

לאחר מכן סקר כריס פור (Chris Fore) מחברת אנויירוטיינר את המגמות הבינלאומיות ועדכוני הרגולציה הנוגעים לשילוח תרופות.

 

בדיון בנושא יישום תקנות ה–GDP בישראל השתתפה, בין השאר, רחל שימונוביץ', מפקחת ארצית, תנאי יצור נאותים במשרד הבריאות, שהשיבה על שאלות בנושא וסקרה את היערכות חברות התרופות וספקי השירות ליישום הצפוי של התקנות, אבטחת שרשרת האספקה ומבדקים שהמשרד עורך.

 

בחלק השני של היום, סקר Dirk Nehring מחברת detla T את הגישות השונות לביצוע ולידציה. הוא הסביר מהן הדרישות הרגולטוריות וכיצד יש לבחון את האמצעים, באילו תנאים וכיצד לתעד את הממצאים.

 

מנהל שרשרת האספקה בחברת פריגו יהודה סוויד הרצה בנושא ניהול סיכונים והתאמת השרשרת הלוגיסטית למשלוחי פארמה. סוויד התייחס להבדלים בין הובלה ימית לאווירית ולגורמי הסיכון החיצוניים, כמו גם הסביר על מודל השיפור המתמיד וכיצד לנהל סיכונים בהתאם לסוג התרופה, יציבותה, חשיבותה ולתנאי הסביבה.

 

אחראית קשרי לקוחות בנמל חיפה יאנה דרום דיברה על היערכות הנמל לטיפול במכולות פארמה ועל החידושים הטכנולוגיים שעומדים כיום לרשות הלקוח.

 

בכנס חשף סמנכ"ל קשרי לקוחות בחברת צים ניסים יוחאי את Zimonitor - פתרון חדש וייחודי לניטור מכולות ימיות, ואף הדגים כיצד המערכת החדשה פועלת, מעבירה עדכונים בזמן אמת ומאפשרת טיפול באירועים חריגים.

 

סמנכ"לית רוקחות ורוקחת אחראית בחברת נבולוג מירי טריינין סקרה את האתגרים שבהובלה יבשתית מבוקרת טמפרטורה וסיכמה את יום העיון.

 

את יום העיון הנחתה יסמין באזוב, מנהלת האיכות בחברת נובולוג. כן התקיימה ביום תצוגה של ספקי שירות מובילים, ובהם פתרונות אריזה, שילוח , ניטור ומעקב בזמן אמת.