פורוםIPL ו-DSV קיימו יום עיון בנושא יבוא ציוד ומכשור רפואי

כ-70 משתתפים שמעו על החידושים האחרונים בתחום יבוא ציוד ומכשור רפואי החל מעדכוני רגולציה עולמית וכלה בתהליכי עבודה חדשים במסגרת שער עולמי


14:10 ,21.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

כ-70 משתתפים מקרב חברות מכשור וציוד רפואי וספקי שירותים לוגיסטיים, התארחו בחברת DSV ליום עיון ייחודי של פורום Israel Pharma & Medical Logistics, פורום העוסק בהרחבת הידע המקצועי בנושא ניהול שרשרת האספקה לתעשיית ה - Healthcare.

 

יום העיון החל בעדכוני הרגולציה העולמית לציוד רפואי על ידי עדי יצקוביץ, מנכ"ל חברת Medicsense. לאחריו, סקר ד"ר נדב שפר, מנהל אגף ציוד רפואי במשרד הבריאות, את תעשיית מדעי החיים בישראל, את דרישות משרד הבריאות ביבוא אמ"ר ואת סוגי האישורים הקיימים.

 

בהמשך היום, הסביר חיים פרי, יועץ בכיר בנושאי שילוח, על חוקיות היבוא וכיצד ניתן לצלוח את תהליך היבוא בשלום.

 

בהמשך המפגש, הרצה אנואר חילף, ממונה על חוקיות היבוא במשרד הכלכלה, על הסרת החסמים הצפויים ביבוא והרחבת מסלולי הקלות ליבואנים, כחלק מתכנית פישוט תהליכי היבוא.

 

לסיכום, סקר מאיר שוורץ, מנהל פרויקט שער עולמי בחברת DSV, את תהליכי העבודה החדשים מול המכס לקראת עליית המערכת וכיצד על היבואנים להיערך לקראתה.

 

לימור גיל שני, סמנכ"לית השיווק והמכירות של DSV, בירכה את המשתתפים והבטיחה "להמשיך לייצר תוכן משמעותי ומקצועי ללקוחות בנושאים שונים הרלוונטיים לענפים השונים".
 

את יום העיון הנחה שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics.