דואר ישראל נערכת לפתיחת מרכז המיון המקוון במודיעין

למתקן החדש, שהוקם בהשקעה של 25 מיליון שקל, יכולות לוגיסטיות מתקדמות שיאפשרו קליטה ושינוע של כ-100 מיליון חבילות בשנה. שר התקשורת: "צעד נוסף בסדרה של צעדים לשיפור השירות לאזרח"


12:38 ,24.04.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

כשנה מיום ההכרזה על הקמתו, ייפתח בקרוב מרכז המיון המקוון של דואר ישראל במודיעין בהשקעה של כ-25 מיליון שקל. מדובר בפרויקט הדגל של דואר ישראל לשנים הקרובות, בבנייתו הוטמעו יכולות חדשניות של מיון, קטלוג ופענוח חבילות, שיקצרו משמעותית את משך מסירת החבילות המוזמנות מחו"ל, משלב נחיתתן בישראל ועד הגעתן ללקוחות. מרכז המיון המקוון שוכן בפארק התעשיות במודיעין, ומשתרע על כ-20 דונם. מרכז מיון זה הוא אחד המרכזים המתקדמים בתחומו בעולם והוא ערוך לטפל בעשרות אלפי פריטים בשעה ומעל 100 מיליון פריטים בשנה, ויחליף את שיטת המיון הנוכחית המתבצעת ברובה כיום באופן ידני. במרכז המיון המקוון יעבדו כ-250 עובדים. בשלב ראשון יפעל מרכז המיון במודיעין במקביל לבית המיון בתל אביב, עד שתחל הפעלתו המלאה.

 

אתמול הגיע שר התקשורת הנכנס, ח"כ צחי הנגבי, לביקור ראשון בדואר ישראל ופתח את ביקורו בסיור בבית המיון החדש במודיעין, על מנת לצפות מקרוב בהכנות לקראת פתיחתו.

 

שר התקשורת, ח"כ צחי הנגבי אמר בביקורו בדואר ישראל: "מרכז המיון לחבילות של דואר ישראל הוא צעד נוסף בסדרה של צעדים לשיפור השירות לאזרח ולהורדת יוקר המחייה. מרכז המיון יצעיד את הדואר שנים רבות קדימה ויאפשר לתושבי מדינת ישראל ליהנות מחוויית שירות טובה יותר מבעבר. חברת דואר ישראל עשתה מהפך משמעותי בתוך פחות משנתיים, והצליחה לצאת ממשבר עסקי ותדמיתי עמוק. אני מאחל הצלחה רבה לדואר ישראל בפתיחת מרכז המיון החדש".

 

חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל: "הקמת מרכז המיון המקוון במודיעין ופתיחת כ-350 מרכזי מסירה ברחבי הארץ, הינם חלק מתוכנית הרפורמה מרחיקת הלכת של דואר ישראל, שמטרתה בראש ובראשונה שיפור השירות לטובת הציבור הרחב. הצלחת המעבר למרכז מיון חדש, שהינו מהמתקדמים בעולם, תוביל למימוש התכניות העסקיות של החברה בשנים הקרובות, ותאפשר הרחבת פעילותה לתחומי עיסוק נוספים ובכך תביא גם להמשך צמיחה בהכנסות וברווחיות החברה לאורך זמן".

 

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: "פתיחת מרכז המיון המקוון תבטא את יישום האסטרטגיה העסקית החדשה של החברה ומתן הדגש על תחום הסחר המקוון מחו"ל, כמנוע צמיחה עסקי וכמנוף תדמיתי לדואר ישראל. מטרתנו המרכזית בפתיחת מרכז המיון המקוון היא קיצור זמני מסירת החבילות ללקוחות, לצד שיפור תנאי מאות העובדים שיעבדו במקום. צעד זה ממשיך את מגמת השיפור בשירות הלקוחות שאנו מובילים בשנתיים האחרונות ואנו נמשיך לפעול ולספק שירות מיטבי לכלל הציבור".

 

מדואר ישראל נמסר כי במהלך שנת 2016 חילק הדואר כ-52 מיליון חבילות שנחתו מחו"ל וכחלק מההערכות לגידול בהזמנת חבילות מחו"ל נערכה החברה בשנה האחרונה להקמת מרכז המיון המקוון שימיין למעלה מ-100 מיליון חבילות בשנה, ויוכל לייעל משמעותית את תהליכי העבודה בדואר ישראל.