הלוגיסטיקה של הלוגיסטיקה: מושב מיוחד יעסוק בחדשנות לאורך שרשרת האספקה

במסגרת ועידת PORT2PORT בהנחיית יצחק דנה, מנכ"ל חברת הייעוץ AGS, ישתתפו בכירים מהחברות הבולטות בשוק בתחום הלוגיסטיקה ויענו על שאלות הקשרות לנדל"ן, בניית מרלו"גים חדשים בישראל ומגמות חדשניות בעולם


13:53 ,18.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מיטב אנשי המקצוע ינסו השנה לענות על השאלות שמעסיקות את אנשי הלוגיסטיקה כיום, כגון בניית מרלו"גים חדשים - במה זה כרוך, וכיצד המחסור בכוח אדם מקצועי בתחום מוביל למעשה להשקעה מוגברת באוטומציה במחסנים הלוגיסטיים. זאת במסגרת מושב ייחודי, תחת השם ״הלוגיסטיקה של הלוגיסטיקה״, שייערך בוועידת PORT2PORT 2017.

 

את המושב ינחה יצחק דנה, מנכ"ל חברת הייעוץ AGS לתכנון וייעוץ לוגיסטי, והמושב יעסוק גם בנושא התייקרות הנדל"ן המיועד לשטחים לוגיסטיים בישראל וגם ייגע בנושא החם של העולם הלוגיסטי - הסחר האלקטרוני בארץ ובעולם, החידושים האחרונים במרכזי ההפצה הגדולים בעולם, ועל ההבדל בין פעילות הסחר האלקטרוני בעולם ובין ישראל.

 

דנה, אשר מבקר באופן קבוע בתערוכות מקצועיות בתחום הלוגיסטיקה ברחבי העולם, מביא איתו את החידושים והמגמות האחרונות בתחום, כך שהנוכחים במושב יקבלו הצצה לפעילות הלוגיסטית בה מתעסקים אנשי המקצוע שכל מקצועם הוא לתכנן ולטפל בענייני הלוגיסטיקה של לקוחותיהם.

 

אנשי המקצוע שישתתפו בפאנל הם: יהושע (שוקי) אלדר - סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה בתעשייה אווירית, שי בן גרא - מנכ”ל Fritz, עו"ד גבי כנפו - מנכ"ל קבוצת 207, יהודה לוי -דירקטור ובעלים בחברת גלובוס, יוחנן פלץ - יו״ר קרגו אמרפורד / מחלף, ליאור שגיא - מנכ"ל UPS ישראל, ורועי שלזינגר - מנכ"ל קבוצת אשדוד בונדד.

 

בשיחה שערכה מערכת PORT2PORT עם יצחק דנה הוא סיפר כי משתתפי הפאנל יענו על שאלות מגוונות יקרינו סרטונים המספרים על פעילות חברות שלהם ויספרו על הפעילות הלוגיסטית הייחודית שלהן.

 

ועידת PORT2PORT תתקיים השנה בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב ב-14 ביוני.  המושב ייחל בשעה 13:00.

 

להרשמה למושב "הלוגיסטיקה של הלוגיסטיקה" לחצו כאן