חברת All Cargo: אירוע לקוחות לרגל יום האישה הבינלאומי

כמאה נשים מלקוחות החברה הגיעו לאירוע ונהנו מהרצאה מקצועית על ה-logbox וכן הרצאה מאת כוכבת הטלוויזיה צופית גרנט. המנכ"ל ישראל בוקובזה: בעיני כל יום בשנה הוא יום האישה


13:52 ,22.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אולקרגו AllCargo חגגה אתמול את יום האישה עם לקוחותיה הנמנים על המין היפה, עם הרצאה מקצועית של בועז אלקנה על מערכת ה-logbox ועם הרצאה של כוכבת הטלוויזיה צופית גרנט.

 

לאירוע הגיעו כ-100 נשים מלקוחות החברה והוא כלל כיבוד עשיר, אירוח אישי של כל צוות ההנהלה והעובדים של אולקרגו סקירות ודברי ברכה קצרים, כולם על רקע ציון יום האישה הבינלאומי.

 

כאמור, האירוע נפתח בסקירה קצרה אודות מערכת logbox - ארכיון מסמכים דיגיטלי חכם המותאם לסביבת שער עולמי, עמה החלה חברת אולקרגו לשתף פעולה. את הסקירה, כמו גם רקע כללי על סביבת שער עולמי, העניק בועז אלקנה, מנהל המוצר של logbox ובסיומה נשא מנכ״ל אולקרגו ישראל בוקובזה דברי ברכה קצרים.

 

בוקובזה אמר כי "בעיני כל יום במהלך השנה הוא יום האישה. תודה שהגעתן, עברנו עד כה דרך נפלאה בזכות צוות נפלא והרבה מאוד טכנולוגיה שמנסים לקדם את החברה הזאת לחזית לרמה הכי גבוהה שיכולה להיות. אנחנו יודעים איפה היינו בהתחלה, אנחנו מודעים לצמיחה ולהתקדמות שלנו עד היום, ואנחנו נמשיך לעשות ככל שביכולתנו לשרת אתכם במסירות ובמקצועיות ולהיות חלק מההצלחה שלכם גם".

 

בוקובזה אף הקריא שיר לכבוד יום האישה שכתבה אביגיל מגידנה-גרוס וזכה למחיאות כפיים רמות.

 

את האירוע חתמה הרצאתה של השחקנית ואשת הטלוויזיה והתיאטרון, צופית גרנט, הזוכה לפופולריות רבה בימים אלו עם הגשת תכנית הטלוויזיה המרגשת ״אבודים״. בהרצאתה ״דלתות מסתובבות״ עסקה צופית גרנט בנשיות והגשמה עצמית.