הרולס רויס של ענף ציוד המלגזות

אנשי המקצוע בישראל יודעים להעריך איכות, ומבינים כי המבחן האמיתי של מלגזה הוא עמידות לאורך זמן, תפוקות גבוהות, אחזקה נוחה ומערך תמיכה יציב וחזק מאחוריה. לאור ההבנה הזאת קיימת תנועה הולכת וגדלה לעבר שימוש במלגזות האיכותיות של Yale שנחשבת למובילה עולמית


12:57 ,03.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

השוק הישראלי מתפתח מאוד בשנים האחרונות בתחום הלוגיסטיקה ולצד שדרוג מחסנים ובניית מחסנים לוגיסטיים חדשים משתדרג גם נושא הציוד הנמצא בשימוש במרלו"ג (מרכז לוגיסטי) ובשטח התפעולי. מתברר כי אנשי המקצוע בישראל יודעים להעריך איכות, ומבינים כי המבחן האמיתי של מלגזה הוא עמידות לאורך זמן, תפוקות גבוהות, אחזקה נוחה ומערך תמיכה יציב וחזק מאחוריה. לאור ההבנה הזאת קיימת תנועה הולכת וגדלה לעבר שימוש במלגזות האיכותיות של Yale שנחשבת למובילה עולמית בתחומה.  

 

כמו בענף המכוניות בו יש יצרניות הנחשבות איכותיות גם ענף ייצור המלגזות מתאפיין ביצרנים בולטים ואמינים שנחשבים לבעלי שם בתחומם. כזו היא חברת Yale שמייצרת מגוון ציוד מלגזות להעמסה, שינוע ולוגיסטיקה. מדובר באותה חברה שמייצרת את המנעולים המפורסמים ומתברר כי גם כשזה מגיע לתחום המלגזות החברה שומרת על רמת איכות ומקצוענות ומשקיעה בעיצוב מוצר ארגונומי מתקדם כאשר לנגד עיניה עומד הלקוח ומפעיל המלגזה. 

 

רונן בהרב, מנהל חטיבת המלגזות של "מכשירי תנועה" המייבאת את מלגזות Yale לישראל, מספר כי מלגזות Yale זוכות להצלחה רבה במכרזים רשמיים. "השוק הישראלי יודע להעריך איכות. אנחנו מספקים לשוק מלגזות צריח, מלגזות היגש, מלקטות, מפעיל הולך ועגלות חשמליות לחברות המובילות במשק כמו אינטל, משרד הביטחון, חיפה כימיקלים, החברה המרכזית למשקאות ועוד. יש לנו מלגזות דיזל וחשמל וגם מלגזה חשמלית במשקל הרמה של 5 טון – זה הרולס רויס של המלגזות". 

 

איציק שטיינברג, מנהל אגף צמ"ה ומכון חקלאי ב"מכשירי תנועה", מספר כי בשנה שעברה החברה סיפקה לממן 48 מלגזות. "מדובר במלגזות חשמליות שעובדות במסוף האווירי בנתב"ג מסביב לשעון 24/7 ואני שומע שהם מאוד מרוצים".  

 

לשטיינברג אין ספק שהמלגזות של Yale הן האיכותיות שיותר שקיימות בשוק והוא מזכיר כי לצד מוצרי הפרמיום של Yale מסדרת VX קיימות גם מלגזות מסדרת MX שמקבילות בטווח המחירים למתחרים, אך בלי להתפשר על האיכות. בנוסף, קיימות גם מלגזות חשמליות שמגיעות עם אפשרות לטעינה מהירה של הבטרייה ועם טווח קיבולות אמפר לבחירת הלקוח. 

 

שטיינברג: "חברת Yale נכנסה לתחום ייצור ציוד למחסנים עם ייצור מלגזות היגש. לאחרונה הגיעו לארץ שתי מלגזות חשמליות כאלה שנבנו 'טיילור מייד' (בתפירה אישית) עבור הלקוח ועבור הדרישות הספציפיות שלו – באיזה גודל מעבר המלגזה צריכה לעבור, לאיזה גובה היא צריכה להגיע וכו'".  

 

שטיינברג מזכיר כי חברת Yale היא חברה ותיקה שקיימת כבר 173 שנה וכי גם חברת מכשירי תנועה מייבאת את ייל לארץ כבר 65 שנה. "זה יצרן ותיק שמייצר את כל המלגזות שלו באנגליה ומשקיע מחשבה וכסף בתכנון כל פרט. גם חברת מכשירי תנועה ידועה כיבואן ותיק בעלת מוניטין. יש לנו מוסך, מחלקת שירות ותשע ניידות שירות שעונות לכל קריאה תוך 24 שעות. 

 

"בנוסף, יש לנו מחלקת 'טרייד אין' גם בתחום המלגזות. כמובן שאנחנו מעדיפים להחליף Yale תמורת Yale אבל אנחנו פתוחים להצעות אחרות". שטיינברג מספר אנקדוטה משעשעת על לקוח מקיבוץ רמת הכובש שרצה לרכוש מלגזה של חברת ייל וברשותו כבר היתה מלגזה של ייל ששימשה אותו 30 שנה. 

 

שטיינברג: "הוא לא הסכים לעשות טרייד אין אלא רכש מלגזה נוספת כי טען שהיא עובדת מצוין ואין מה להחליף אותה. הוא רק רצה עוד אחת". 

 

רוצים לשמוע עוד? לחצו כאן