שמיר הנדסה תשווק מרכזים לוגיסטיים במבואות כרמל

הקבוצה זכתה במכרז מנהל מקרקעי ישראל לרכישת שני מגרשים בסמוך לכביש 6, ונמצאת במו״מ עם חברות שונות להקמת מרכזים לוגיסטיים בהשקעה כוללת של 40 מיליון שקל


11:30 ,11.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת שמיר הנדסה זכתה במכרז מנהל מקרקעי ישראל לרכישת שתי קרקעות באזור התעשייה מבואות כרמל הממוקם בצמוד לכביש 6 ליד צומת אליקים. שטחו של המגרש הראשון הוא 9 דונם ושטחו של המגרש השני הוא 4.2 דונם. סכום הרכישה הכולל הוא כ-15 מיליון שקל וייעוד הקרקעות הוא לתעשייה ולהקמת מרכזים לוגיסטיים.

 

בשלב זה יוצאת הקבוצה לשיווק בקרב חברות מסחריות, כאשר לדברי מנכ"ל קבוצת שמיר הנדסה משה שרשוב, בימים אלו כבר נמצאת הקבוצה במו"מ עם חברות שונות להקמת מרכזים לוגיסטיים במגרשים אלו באזור התעשייה בהיקפים כוללים של כ-40 מיליון שקל. 

 

הזכייה מהווה שלב נוסף במסגרת התהליך האסטרטגי שעוברת הקבוצה בשנה וחצי האחרונות עם כניסתה גם לתחום היזמות, באיתור ורכישת קרקעות לתעשייה ולמרכזים לוגיסטיים. "אזור התעשייה מבואות כרמל יוכיח את עצמו בשנים הבאות, לקוחות רבים ברחבי המשק הישראלי פנו אלינו באיתור קרקעות מתאימות למרכזים לוגיסטיים בצפון הארץ, ואנו נמצאים בהתאם בשלבים מתקדמים לרכישת מגרשים גדולים ונוספים", ציין שרשוב.

 

קבוצת שמיר הנדסה בונה מרכזים לוגיסטיים ומסחריים ברחבי הארץ. פעילות הקבוצה כוללת הקמת מרכזים מסחריים, מרכזים לוגיסטיים, מפעלים ומבני תעשיה לצד יזמות. בין הפרויקטים הבולטים של הקבוצה בעבר ובהווה – המחלבה בתל יוסף- פרויקט הדגל של חברת תנובה; המרכז הלוגיסטי של טמפו בכביש החוף; מפעל בייגל בייגל בצפת עבור חברת יוניליוור; מפעל חוגלה קימברלי בעפולה; מרכזי BIG שונים ברחבי אזור הצפון; יקבי כרמל בפארק התעשייה אלון תבור, ניסקו ארדן במודיעין, מרכזים שונים עבור קרסו נדל"ן, מרכזי קניות SEVEN  ועוד מרכזים רבים נוספים ברחבי הארץ.