קבוצת FC (פליינג קרגו) בשירות ימי חדש של גרופאז'ים מארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק

במסגרת פיתוח המחלקה הימית בקבוצת FC (פליינג קרגו), הוסיפה הקבוצה מוצר ימי נוסף של גרופאז'ים ימיים קבועים מארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק. השירות ניתן על בסיס שבועי ומבוסס על הפלגות ישירות מנמלי ניו יורק, הונג קונג, שנחאי, אנטוורפן, המבורג, וונציה וטילבורי (אנ


00:00 ,02.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי, במסגרת פיתוח המחלקה הימית בקבוצת FC (פליינג קרגו), הוסיפה הקבוצה מוצר ימי נוסף של גרופאז'ים ימיים קבועים מארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק. השירות ניתן על בסיס שבועי ומבוסס על הפלגות ישירות מנמלי ניו יורק, הונג קונג, שנחאי, אנטוורפן, המבורג, וונציה וטילבורי (אנגליה) לנמלי אשדוד וחיפה. ההמכלות עצמן מתבצעות במחסני Danzas AEI , השותף האסטרטגי של קבוצת FC (פליינג קרגו), בנמלי הים השונים ברחבי העולם.

עוד נמסר כי המחלקה הימית מספקת שירותי האחדת מטענים, שילוח מדלת-אל-דלת ופתרונות לוגיסטיים עבור מטענים קונונציונאלים ,חריגים ומסוכנים. קיימת שקיפות מידע מלאה מרגע איסוף המשלוח על ידי Danzas AEI או מרגע קליטתו במחסן ההמכלות ועד למסירתו הסופית בבית הלקוח. בנוסף, ניתן לעקוב אחר המשלוחים באתר האינטרנט של החברה בכתובת http://www.flying-cargo.com.

קבוצת FC (פליינג קרגו) הינה חברה ישראלית בבעלות פרטית המספקת את כל מגוון שירותי השילוח ועמילות המכס והיא מתמחה במתן שירותים ופתרונות לוגיסטיים לניהול שרשרת אספקה לפי צרכי הלקוח. בבעלות הקבוצה 5 מרכזים לוגיסטיים בארץ ובחו"ל לשירות יבואנים ויצואנים ישראליים המספקים מגוון רחב של שירותים לניהול מלאי, תוצרת גמורה וחלפים. שירותי החברה פרוסים על פני 13 אתרים ונתמכים על-ידי כ- 1,150 עובדים.

Danzas AEI הינו המשלח האווירי מהגדולים בעולם והשלישי בגודלו בתחום הימי. ל -Danzas AEI כ- 700 סניפים בכ- 135 מדינות בעולם המקושרים כולם על ידי מערכת מיחשוב עולמית הפועלת On Line.