DHL אקספרס משיקה את פורום היבוא הישראלי

הקמת הפורום לאור ניתוח פניות למוקד השירות של החברה ותוצאה של סקרים פנימיים ותגובות מהשטח


12:05 ,18.05.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

יבוא הוא הנושא המעסיק ביותר את לקוחות DHL. כך עולה מניתוח הפניות למוקד שירות הלקוחות, כמו גם מסקרים פנימיים ומתגובות מהשטח. כמענה לאותו צורך, הקימה DHL את פורום היבוא הישראלי, שיספק מענה מקצועי מהיר ואמין לכל העוסקים בתחום בישראל.

 

יבוא טובין הוא תחום מורכב ודינאמי, המחייב היכרות מעמיקה עם מכלול התקנות של מכס ישראל בנוגע לכל סוג ותת סוג של טובין. לכך יש להוסיף את מגוון האישורים הנדרשים, ואת הסכמי הסחר השונים המאפשרים פטור ממכס בכפוף לעמידה בתנאים ספציפיים.

 

מכיוון שחלק גדול מהשאלות בנושא חוזרות שוב ושוב ומעסיקות יבואנים רבים, יזמה DHL את הקמת פורום היבוא הישראלי, שבו יוכלו כל העוסקים בענף להיעזר בידע הרב שנצבר אצל מומחי היבוא של DHL, בין השאר בעזרת לקוחותיה הוותיקים, וללמוד מניסיונם של עמיתיהם.

 

ההצטרפות לפורום אינה כרוכה בתשלום, ולאחר הרשמה קצרה ניתן להעלות כל שאלה בנושאי יבוא ולקבל מענה מוסמך עוד באותו יום. המשתתפים מוזמנים גם להגיב ולתרום מניסיונם.

 

מנכ"ל DHL אקספרס ישראל יאיר ביטון: "כחברה המובילה את תחום היבוא בישראל, זיהינו צורך אמיתי בייעוץ ומתן פתרונות ובהרחבת הידע המקצועי של לקוחותינו. לכן פתחנו את הקורס הראשון מסוגו בענף, DHL Expertise, שבקרוב מתחיל מחזור רביעי, ואנו מציעים ללקוחותינו שמעוניינים בכך לעבור קורס פקידי רישוי מכס, וכעת אנחנו משיקים את פורום היבוא הישראלי. מניעת עיכובי מכס היא אינטרס משותף שלנו, של הלקוח ושל המכס. אני בטוח כי הפורום יתרום לקיצור תהליכי השחרור".

 

מנהלת הפורום סיגל חלויה, שעוסקת בתחום כבר 22 שנים: "מניסיוננו, הקפדה על מילוי נכון של ניירת המשלוח וצירוף כל האישורים הדרושים מבטיחים שחרור חלק של המשלוח. אני מזמינה כל לקוח לשאול ולהתייעץ איתנו, עדיף לפני יציאת המשלוח ולא אחרי שהוא מעוכב".