ענקית השילוח הבינלאומי UPS הודיעה כי במסגרת אסטרטגיית הפיתוח שלה כוונתה להשקיע 2 מיליארד דולר בתשתיות בינלאומיות באירופה, אסיה ובשתי האמריקות.
החברה הודיעה שבין השנים 2015-2019 היא תשקיע 4.5-5% מהכנסותיה.
בנוסף הודיעה ש-UPS שבכוונתה לשפר את רווחיות עסקי ה-B2C שלה, על ידי הכנסת תוכנת אופטימיזציה לניווט, במטרה להפחית את המרחק הממוצע ב-7-8 מיילים מהמרחק אותו עוברים נהגים במסגרת הסיבובים היומיים שלהם. כשתוכנת ה-ORION תיושם במלואה ב-2017, היא צפויה להניב 300-400 מיליון דולר בחיסכון בהוצאות.