אבי-עד ופלטרנספורט מתמזגות

מיזוג משמעותי נוסף בענף עמילות המכס והשילוח בישראל. פלטרנספורט ואבי-עד, שתי חברות מובילות בבעלות משפחתית, בעלות תרבות ארגונית דומה, הפועלות בתחומי פעילות משלימים, ימוזגו לחברה אחת שתפעל תחת הרשת הגלובלית של Hellmann


12:37 ,24.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

בימים אלו יוצא לדרך מיזוג משמעותי נוסף במסגרתו חברת פלטרנספורט הותיקה וחברת אבי-עד שירותים לוגיסטיים ימוזגו לחברה אחת גדולה וחזקה יותר עם יכולות רחבות וזאת על רקע הטרנד העולמי של מיזוגים בין חברות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי. 


נציין כי חברת אבי-עד נוסדה בשנת 1988 ע"י אבי כהן ויואב אלי והיא קשורה בשותפות עסקית עם רשת Hellmann Worldwide Logistics עם פריסה בינלאומית רחבה. ואילו חברת פלטרנספורט נמצאת בבעלותן של משפחות מוגרבי ושריג. החברה נוסדה בשנת 1947 והיא שימשה עד ימים אלו כסוכן הבלעדי של ענק הלוגיסטיקה DSV (שתיוצג ככל הידוע החל מימים אלה על ידי UTi ישראל).

 

החברה הממוזגת תציע שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, ביטוח, שירותי בונדד, הובלות יבשתיות, ותייצג בישראל בלעדית את רשת Hellmann Worldwide Logistics  המציעה פריסה בינלאומית רחבה, מערך שירותים לוגיסטיים נרחב ומתקדם וחטיבות פעילות (VERTICALS) מגוונות. 

 

״מדובר בשתי חברות משפחתיות וסולידיות עם תרבות ארגונית דומה וגב פיננסי חזק. המיזוג יוליד חברה אחת גדולה וחזקה עם יכולות לוגיסטיות רחבות יותר״, ציין אבי כהן, מבעלי חברת אבי-עד שירותים לוגיסטיים והוסיף: ״ אני מדבר שנים על מיזוגים המביאים ליתרון הגודל וחסכון בעלויות תקורה. קיבלנו את ברכת הדרך מ- Hellmann והם מאד מרוצים מהמיזוג. זה צו השעה והגיע הזמן גם בישראל״. 

 

מיכאל מוגרבי, מבעלי חברת פלטרנספורט ביקש להדגיש את הסינרגיה בין החברות. לדבריו, פלטרנספורט מתמקדת כיום בתחומי פעילות משלימים לאבי-עד,  כגון פארמה, ניהול שרשרת קירור ושילוח מטענים מתכלים שהם  חטיבות פעילות מאד משמעותיות ברשת של Hellmann. ״ולכן החיבור שלנו טוב ונכון״, סיכם.

 

כאמור, המו״מ בין שתי החברות הושלם ועד ה- 1 בינואר 2017 הן תמשכנה לפעול בשתי מערכות מקבילות כשבמהלך החודשים הקרובים ועד לסוף השנה יושלמו ההליכים הפורמליים הכוללים בעיקר חיבור ואיחוד מערכות מחשב ואיחוד סניפים.