אוראל הרשקוביץ מונה למנכ"ל ISLINE

הרשקוביץ, ששימש כסמנכ״ל שיווק ומכירות של החברה בשנתיים האחרונות, יחליף את אביו, ראובן הרשקוביץ, שישמש כיו"ר פעיל בחברה. אוראל הרשקוביץ: גאה להוביל נבחרת גדולה של אנשים מדהימים


12:01 ,03.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ISLINE, חברת השילוח הבינלאומי ועמילות המכס, הודיעה על מינויו של אוראל הרשקוביץ לתפקיד מנכ"ל החברה החדש. הרשקוביץ יחליף את אביו, ראובן הרשקוביץ, שישמש כיו"ר פעיל בחברה.

 

אוראל הרשקוביץ, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, התחיל בחברת ISLINE כאיש מכירות שטח, המשיך כמנהל מכירות ולאחר מכן כסמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה בשנתיים האחרונות, במהלכן הטמיע טכנולוגיות חדשות בתחום.

 

מחברת ISLINE נמסר כי הרשקוביץ נוחת לתפקיד על רקע זינוק חד במכירות, בעיקר בסגמנט המוביל של החברה – מטענים חלקיים. החברה נותנת שירותים ליבואנים וליצואנים במשק הישראלי וצופה המשך גידול הן בשוק הישראלי והן בשוק הבינלאומי.

 

אוראל הרשקוביץ התייחס למינוי החדש ואמר: "אני גאה להוביל נבחרת גדולה של אנשים מדהימים, שחקני נשמה שמהווים את חוד החנית של אנשי המקצוע בתחום השילוח בישראל. ה-DNA של החברה מבוסס על ערכים חשובים מאין כמוהם – כבוד הדדי, שירותיות, נאמנות ואכפתיות ובזכות ערכים אלו אנחנו מצליחים לממש את סלוגן החברה – 'נותנים שירות, לוקחים אחריות׳״. 

 

עוד הוסיף: " אני מודה לאבא שלי על התמיכה, הליווי והחונכות . אני גאה בערכים שהוא נטע בחברה, בדרך הארץ שהוא הלך בה במשך 31 שנה מהקמת החברה בעשר אצבעותיו. תענוג להמשיך את דרכו עם השם הטוב שיצר ובנה".

 

חברת ISLINE  הינה אחת מהשחקניות הבולטות בשוק הLCL (המטענים החלקיים). לטענת החברה, היא מציגה גידול של עשרות אחוזים משנה לשנה בארבע השנים האחרונות וחצתה לאחרונה את רף 100 העובדים בישראל המפוזרים על פני שישה סניפים.