חברת DSV ערכה יום עיון שעסק ברפורמות ביבוא רכבים

היום נערך בשת"פ של משרד התחבורה ומשרד הכלכלה והתעשייה ובהשתתפות של בכירי המשרדים שהרצו בפני עשרות לקוחות מתחום הרכב וענו על שאלות


13:12 ,29.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DSV בשיתוף משרד התחבורה ומשרד הכלכלה והתעשייה קיימה יום עיון בנושא "הרפורמות בתחום יבוא רכב ומוצרי תעבורה".

 

חברת הלוגיסטיקה DSV (לשעבר UTi ) אירחה במשרדיה שבלוד עשרות מלקוחותיה בתחום הרכב ומוצרי תעבורה, ליום עיון מקצועי אשר כלל דו שיח פורה ופאנל שאלות ותשובות.

 

יום העיון נפתח בהרצאתה של גב' לנה גרשקוביץ, כלכלנית, מנהלת תחום כלכלה, מנהל התנועה, באגף הרכב במשרד התחבורה, בנושא הרפורמה ביבוא רכב ויישום החקיקה. בהמשך, הרצה מר יעקב שם טוב, מהנדס ראשי, אגף הרכב, משרד התחבורה בנושא: מדיניות משרד התחבורה ליצור, ליבוא ולסחר מוצרי תעבורה וכן תיקוני החקיקה אשר נעשו.

 

את היום סיכם מר אנואר חילף, הממונה על חוקיות היבוא במשרד הכלכלה אשר סקר את הרפורמות שבוצעו ואת אלו העתידיות לבוא, בהתאם להמלצות הוועדה להגברת התחרות והסרת החסמים בתחום היבוא.

 

סיגל מנהיים קצוביץ', מנכ"לית חברת DSV, סיכמה את יום העיון, ואמרה: "אנו קשובים לצרכים המשתנים של הענף ומשקיעים רבות בהעמקת הידע הן ללקוחות והן לעובדים".

 

מחברת DSV נמסר כי החברה מתמחה בתחום הרכבים ומטפלת בשחרור של 60% מהרכבים שמגיעים לישראל.

 

נציין כי הרפורמות בתחום יבוא תעשיית הרכב מסדירות את כל תחומי הפעילות בענף הרכב, במטרה להבטיח רמה מקצועית הולמת של נותני השירותים, מתן שירות סדיר וזמין למקבלי השירות, שמירה על בטיחות הרכב והגנה על שלום הציבור.

 

הנושאים המוסדרים בחוק כוללים, בין היתר, את נושא יבוא הרכב והסחר בו, בכללם סוגים נוספים של יבוא, כגון: יבואן זעיר והסדרת ייבוא מקביל או עקיף, חובות מוכר רכב חדש וקניית רכב ומכירתו, יבוא ויצור מוצרי תעבורה והסחר בהם, הסדרת הפעלת מוסך, נושא שמאות רכב וכן את כל נושאי האכיפה שנועדו לשמור על צרכן הרכב.