חברת UPS מרחיבה את שירות ה-Worldwide Express

שירות הדגל של החברה זמין כעת ב-117 יעדים, לרבות ישראל, וכולל משלוח אקספרס בתוך יום עסקים אחד במרבית היעדים בהתחייבות


11:15 ,16.08.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS הודיעה זו הפעם השנייה בשנה האחרונה על הרחבת שירות ה-Worldwide Express המאפשר העברת משלוחים דחופים ברחבי העולם תוך יום עסקים אחד. השירות ניתן כיום ב-117 מדינות, לרבות ישראל.

 

במסגרת השירות, שנחשב לשירות הדגל של UPS, החברה מתחייבת במרבית היעדים כי המשלוח יימסר ביעדו בתוך יום עסקים אחד.

 

הרחבת השירות למגוון רחב יותר של מדינות ואזורים בעולם באה כחלק מההשקעה של 2 מיליארד דולר בפיתוח הפעילות האירופאית עד לשנת 2019. ההשקעה נועדה במטרה לשפר את חוויית הלקוח, להרחיב את יעדי המשלוח, לצמצם את זמני ההמתנה ולהגדיל את הקיבולת הכוללת של המשלוחים.

 

השירות מיועד בעיקר לחברות מתחומי קמעונאות, הייטק ופארמה, שלעיתים נדרשות לשלוח מוצרים עם חיי מדף קצרים או מוצרים שדחיפותם גבוהה ואינם סובלים דיחוי. אולם, גם צרכנים פרטים יכולים להשתמש בשירות משלוחים זה.

 

ההרחבה החדשה מכסה אזורים גיאוגרפיים מרוחקים יחסית בארה"ב, שבהם הובטחה עד כה מסירה ללקוחות עד סוף היום. מעתה יקבלו לקוחות UPS את המשלוחים שהזמינו עד לשעה 12 או 2 בצהריים (בהתאם למיקום) באזורי מיקוד אלה.

 

בנוסף למשלוחים אלו מציעה UPS את המגוון רחב ביותר של אפשרויות שילוח, מכל סוג: שילוח אווירי וימי, משלוחי תערוכות, חקלאות, חומרים מסוכנים, פארמה ועוד.

 

ליאור שגיא, מנכ"ל UPS בישראל מוסר כי "שירות UPS Express מציע גישה כמעט לכל מקום בעולם בזמן הקצר והמהיר ביותר. שוק השילוח הבינלאומי עובר שינויים מהותיים וכיום ברור שצרכי הלקוח הם אלו המכתיבים את רמת השירות. לכל לקוח יש צרכים עסקיים שונים ומשתנים ואנו מכוונים לכך שמגוון האפשרויות הרחב של השירותים שלנו יאפשר לכל לקוח לבחור בעצמו את השירות ואת המחיר שמתאים במדויק לצרכיו, בכל יום מחדש."