קובי שטרמן מונה למנהל מחלקת תערוכות ומשלוחי צד ג' ברות קרגו

המחלקה מציעה מגוון שירותים כגון אחסון ביניים, חבילת ביטוח ייחודית, הובלת המשך ועוד. מנכ"ל רות קרגו: רואים בקיומה של מחלקת תערוכות ומשלוחי צד ג' מרכיב אסטרטגי בניהול שרשרת האספקה


14:25 ,08.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת רות קרגו, חברת השילוח הבינלאומי וניהול שרשרת האספקה, מברכת את קובי שטרמן על הצטרפותו לחברה כמנהל מחלקת התערוכות ומשלוחי צד ג'.

 

עמית חן, מנכ"ל רות קרגו, מדגיש "אנו ברות קרגו, בשיתוף עם זרוע התערוכות של אג'יליטי, השותף הגלובלי שלנו, רואים בקיומה של מחלקת תערוכות ומשלוחי צד ג' (דרופ), מרכיב אסטרטגי בניהול שרשרת האספקה של לקוחותינו".

 

מחלקת התערוכות ברות קרגו מציעה את השירותים הבאים: תכנון מוקדם של לו"ז ועלויות, הנחיות להכנת הניירת וסימון האריזות, הובלה לכל אתר תערוכות או אתר כנסים בעולם, טיפול ביבוא זמני בכל מדינה, הצבת המשלוח בביתן ביום ובשעה הנדרשים, אחסון ביניים של האריזות הריקות במשך התערוכה, הובלת המשך של המשלוח לתערוכה נוספת או בחזרה לישראל וחבילת ביטוח ייחודית למשלוחי תערוכות, טיפול במשלוחי דרופ הכולל החלפת ניירת ושירותי ערך מוסף סביב העולם.

 

רות קרגו פועלת בשיתוף זרוע התערוכות של Agility הנמנית על המובילות בעולם ומטפלת ביותר מ-1,000 תערוכות, ירידי סחר גדולים ואירועים בשנה.

 

קובי שטרמן, מנהל מחלקת התערוכות ומשלוחי צד ג' ברות קרגו מוסיף "אנו דואגים לוודא כי המשלוח יגיע בדיוק בזמן ובמצב מצוין, לאירוע בו אתם משתתפים, באמצעות שמירה על לוח זמנים הדוק ונציגות בכל אתרי התערוכות המרכזיים".

 

חברת רות קרגו פועלת בתחום השילוח הבינלאומי וניהול שרשרת האספקה מעל ל-60 שנה ומעניקה ללקוחותיה סל שירותים הכולל שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, תובלה יבשתית, טיפול בתערוכות ומשלוחי DROP, שירותי ניהול שרשרת אספקה מתקדמים, שירותי ביטוח ימי/אווירי ושירותי אשראי וזמינה לשרות הלקוח 24/7. רות קרגו הינה הנציגה הבלעדית של חברת AGILITY  הפועלת בלמעלה מ-500 סניפים ביותר מ-100 מדינות.