קרגו אמרפורד במפגש לקוחות: נערכים ל״שער עולמי״

את ההרצאה המרכזית העביר אבירם אברמוביץ׳ מהנהלת המכס אשר סקר את תהליכי המערכת החדשה. בועז אלקנה חשף בפני הוכחים את ביצועי מערכת ה-logbox


12:32 ,19.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

כמאה מלקוחותיה של חברת הלוגיסטיקה והשילוח הבינ״ל קרגו אמרפורד התאספו אמש למפגש מעניין שבמרכזו ההיערכות הדרושה לקראת עלייתה של ״שער עולמי״ בראשית חודש ינואר 2018.

 

הבוקר נפתח בארוחת בוקר עשירה ולאחריה בירך אלי מלניק, מנכ״ל החברה, את הנוכחים בהדגישו את הצורך להיערך מבעוד מועד על מנת להבטיח מעבר חלק לסביבת ״שער עולמי״. ערן פלץ, מנכ"ל משותף של החברה, סקר את יעדי החברה לעתיד והציג למשתתפים את המרכז הלוגיסטי החדש בגודל של 26,000 מטר אשר ישרת את לקוחות החברה.

 

את ההרצאה המרכזית העביר אבירם אברמוביץ׳, מנהל תחום בכיר (תש“ר) בהנהלת המכס ומי שמוביל את תהליך ״שער עולמי״. הרצאתו התרכזה בכל הקשור במערכת המכס החדשה לרבות התייחסות לתצהיר היבואן וכן לנושא יבואן מאושר / גורם כלכלי מאושר. אבירם נגע באריכות בשינויים המשמעותיים שיבואו במסגרת ״שער עולמי״ ואת הצורך להיערך בהתאם.

 

מיד אחריו חשף בועז אלקנה, מנהל המכירות של logbox, את logbox, מערכת חדשנית לניהול ארכיון מסמכים דיגיטלי חכם המותאם באופן מלא לדרישות המכס לסביבת ״שער עולמי״ לפיהן האחריות בשמירת הניירת הדיגיטלית עוברת באופן מלא לידי היבואן, כמו גם תמיכה בחתימה דיגיטלית, ועמידה בסטנדרטים של שמירת ניירת, גיבויי ואבטחת מידע.

 

את המפגש המרתק חתם אלי מלניק בדברי סיכום ובדגש על הצורך של היבואנים להיערך בהתאם.