שי רינסקי מונה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה

רינסקי, שמשמש כיום כסמנכ"ל החברה למשק וכלכלה, יחליף את המנכ"ל עמית לנג שהודיע לפני מספר ימים על פרישתו. השר כהן: נסיונו יסייע להובלת רפורמות תחום יוקר המחייה


13:10 ,14.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל חדש למשרד הכלכלה והתעשייה: הממשלה אישרה הבוקר את הבחירה של שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן למנות את שי רינסקי לתפקיד מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה. רינסקי שמשמש כיום כסמנכ"ל החברה למשק וכלכלה יחליף את המנכ"ל עמית לנג שהודיע לפני מספר ימים על פרישתו .

 

רינסקי שימונה לכהן כמנכ"ל המשרד מגיע עם ניסיון עשיר במשרדי הממשלה ובשלטון המקומי כשמשנת 2010 הוא כיהן בתפקיד סמנכ"ל החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, חברת הבת של מרכז השלטון המקומי, במסגרתו ניהל פרויקטים בהיקף כספי שנתי של כ-2.5 מיליארד שקל.

 

שר הכלכלה אלי כהן: "ניסיונו הרב של רינסקי במגזר הציבורי והיכרותו המעמיקה עם משרדי הממשלה והשלטון המקומי יסייעו לו בהובלת המשרד ובטיפול באתגרים הניצבים בפניו ביניהם פיתוח התעשייה, הפחתת הבירוקרטיה, הסרת חסמים והובלת רפורמות משמעותיות בתחום יוקר המחייה".

 

רינסקי, נשוי פלוס 6, השתחרר כקצין מיחידת מגלן בחטיבת הצנחנים. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה ותואר שני במנהל עסקים. הוא מילא שורה של תפקידים במגזר הפרטי והציבורי ביניהם מנכ"ל תכנית 'זמן מסע', שליח למדינת מישיגן בארה"ב ויועץ במשרד החינוך.