לין נפגש עם ברקת לטובת קידום עסקים בירושלים

ברקת סיפר במפגש כיצד עודדו עסקים ויזמים להתפתח בעיר והפכו את העיר לאטרקטיבית למגזר העסקי


09:32 ,22.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

איגוד לשכות המסחר בראשות הנשיא עו"ד אוריאל לין, אירח את ניר ברקת, ראש העיר ירושלים, בכדי לדון בפיתוח וקידום סביבת העסקים בעיר.

 

ברקת סיפר במפגש כיצד עודדו עסקים ויזמים להתפתח בעיר והפכו את העיר לאטרקטיבית למגזר העסקי ואמר כי אחד העקרונות המנחים אותו בניהול עיר מורכבת וגדולה כירושלים הוא ניהול מקצועי מונחה תוצאות, "כפי שאתם מנהלים את העסקים שלכם".

 

עוד ציין ברקת כי בשנים האחרונות , כדי להיות תחרותיים מול מרכז הארץ, הם שוחקים את הארנונה לעסקים בעיר, ומפחיתים אותה מדי שנה ב-1%.  יחד עם זאת, אמר כי לצד התכניות לפיתוח ההכנסות העצמיות של ירושלים ומשיכת קהילה עסקית, חלוקת המשאבים שממילא משקיעה הממשלה בתושב דרך הרשויות חייבת להיות יותר דיפרנציאלית, כדי לאפשר לרשויות המקומיות החלשות להציע שירותים איכותיים לתושבים בסטנדרט גבוה. זו תפיסה ערכית שמחברת יותר את ישראל.

 

בהקשר זה לין שיבח את ברקת על התפקדותו לליכוד ואמר "כמי שהיה בעולם הפוליטי, אנו צריכים אנשים מוכשרים שרוצים להיכנס למערכת הפוליטית. במקום שאישים שונים יתאוננו על רמת תפקודה של המערכת הפוליטית מוטב ויתפקדו למפלגות הפוליטיות ויתרמו מיכולתם האישית".

 

במהלך המפגש גילו ברקת ולין שיש להם מכנה משותף: שניהם התמודדו על תפקידים ועברו בסיבוב השני -  לין לכנסת וברקת לראשות העיר; וכן שניהם תומכים במימוש עקרון ההגנה העצמית.

 

במפגש נכחו בנוסף: סגני נשיא איגוד לשכות המסחר - אמיר שני שהיה פקודו של ברקת בצבא, ישראלה שטיר, אריה זייף, אורן שחור, עמי לפידות, וכן ראובן שליסל, רמי לוי, גל סידס, אורן רווח, מנשה כהן, מוני בר, סולי סקאל, טלי ברנר, פרופ' גבריאלה ברזין, ד"ר רונית לוינגר, מאיר קלוגהפט, גיורא בשור, דורון שליט ועוד.