משה מזרחי נבחר ליו"ר ההסתדרות במרחב חיפה

מזרחי, נציג סיעת עוגנים, נבחר ברוב של כ-75%. "אמשיך לשרת את העובדים במרחב ואת קהילת העיר חיפה". מליאת הסתדרות בחרה בתמי ברק ליו"ר נעמת חיפה


10:06 ,19.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

בישיבה חגיגית של מליאת ההסתדרות במרחב חיפה שהתקיימה בתחילת השבוע נבחר משה מזרחי, נציג סיעת 'עוגנים' ליו"ר ההסתדרות במרחב חיפה ברוב של כ- 75%. יו"ר נעמת במרחב חיפה, תמי ברק, נבחרה לקדנציה נוספת בתפקידה.

 

משה מזרחי, עד לאחרונה יושב ראש ועד עובדי עיריית חיפה, נבחר באופן רשמי לתפקיד יושב ראש ההסתדרות במרחב חיפה ומחליף בתפקיד את רפי מסט. בטקס שנערך בבית ההסתדרות בעיר, אמר מזרחי בקול נרגש: "כשם שהייתי איש ציבור משרת, כך אמשיך לשרת את העובדים במרחב ואת הקהילה הזאת, שקוראים לה העיר חיפה, באהבה ענקית. יש לי את הכוחות, יחד אתכם, להביא את המקום הזה לתפארת. אני מודה לכולם על המעמד הזה. אמשיך לשרת את העובדים במרחב ואת קהילת העיר חיפה".

 

כ- 200 איש השתתפו בישיבת מליאת ההסתדרות החגיגית של מרחב חיפה, במהלכה נבחרו 99 חברי המליאה, בהם 63 נציגי סיעת 'עוגנים' ו- 36 נציגי סיעת 'שלי הבית החברתי'. בנוסף נבחרו גם 51 חברי מזכירות ההסתדרות במרחב חיפה. את המעמד החגיגי של בחירתו של משה מזרחי ליו"ר ההסתדרות במרחב חיפה ובחירתה של תמי ברק ליו"ר נעמת במרחב כיבדו יו"ר בינ"ה (בית נבחרי ההסתדרות) שלמה אביטן, מ"מ יו"ר ההסתדרות הארצי מיכאל כוכבי, יו"ר נעמת גליה וולך, יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, יו"ר ההסתדרות היוצא במרחב חיפה רפי מסט.

 

מצורפות: תמונות ממליאת ההסתדרות בה נבחרו משה מזרחי ליו"ר ההסתדרות במרחב ותמי ברק ליו"ר נעמת במרחב חיפה. קרדיט לתמונות: ראובן כהן. התמונות מותרות לשימוש עיתונאי.