משלחת מוייטנאם בוחנת שת"פ כלכלי עם לשכת המסחר חיפה

בכירי ממשל ואנשי עסקים מהעיר דנאנג הגיעו במטרה לבדוק קידום חתימה על הסכם ערים תאומות בין דנאנג לחיפה. דוד קסטל: קיימים תחומים בהם ניתן להעמיק את שיתוף הפעולה


11:31 ,24.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת מהעיר דנאנג, וייטנאם, בהשתתפות שני סגני ראש העיר דנאנג (Vo Cong Tri ו- Ho Ky Minh) ואנשי עסקים מתחומי הבנקאות, ה-IT והטלקומוניקציה, ביקרה בלשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. ביקורה של המשלחת נעשה בחסות שגרירות וייטנאם בישראל, במטרה לבדוק קידום חתימה על הסכם ערים תאומות בין דנאנג לחיפה. הביקור בלשכת המסחר נעשה לבדיקת אפשרויות של שיתופי פעולה מסחריים והשקעות עם גורמים כלכליים בחיפה ובצפון.

 

בפני המשלחת הוצגה פעילותה של הלשכה בתחומי התעשייה והמסחר, כארגון העסקים המוביל בצפון הארץ. נשיא לשכת המסחר, דוד קסטל, שם דגש על תחומים שלהערכתו ניתן להעמיק בהם את שיתוף הפעולה: תיירות הדדית, פיתוח קשרי ספנות על בסיס נמלי ישראל ונמל דנאנג והעמקת קשרי מידע ועסקים בתחומי תעשיית ההיי-טק. אנשי המשלחת התעניינו בנעשה בתחום זה בחיפה - כמו הקמת פארקי תעשיות היי-טק וחממות טכנולוגיות.

 

ביקור המשלחת מדנאנג הוא צעד נוסף במינוף הקשרים הבינלאומיים של לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון: לשכת המסחר מארחת שגרירים, נספחים מסחריים ומשלחות סחר מכל רחבי העולם כדי לפתח את האפשרויות של חברי הלשכה ליצירת קשרים עסקיים עם חו"ל.