נשות ואנשי עסקים נבחרו לנשיאות לשכת המסחר תל אביב והמרכז

בבחירות התקיימו לנשיאות הלשכה בשבוע שעבר נבחרו נבחרו ארבע נשות עסקים - גל סידס, טלי ברנר, מדונה חובל ונטלי אבן - המצטרפות לסגנית הנשיא ישראלה שטיר ולחברת הנשיאות טלי גיל-קמיר


13:46 ,10.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

האירוע המרכזי של המגזר עסקי, האסיפה הכללית ה-53 של לשכת המסחר תל אביב והמרכז, נערכה בשבוע שעבר בסימן "חוזרים אל מסלול הצמיחה".

 

במהלך האירוע התקיימו בחירות חשאיות ל-12 מקומות בנשיאות הלשכה. הנבחרים (על פי סדר בחירתם): ראובן שליסל, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת ליימן שליסל בע"מ; אלוף (מיל.) אביהו בן נון; גל סידס, סמנכ"ל בחברת משה סידס ובנו בע"מ; אריה זייף; מאיר קלוגהפט, מנכ"ל שחק נא; מדונה חובל, מנכ"לית תרופות ללא מרשם (OTC) ומוצרי צריכה של טבע ישראל; טלי ברנר, מבעלי עופר אבניר חברה לרכב; עמיעד ליפשיץ, יו"ר קבוצת המניע-לינוע; אלוף (מיל.) אורן שחור, יו"ר ICC; נטלי אבן, יועצת משפטית ומנכ"לית משותפת בחברת פילו אש; סולי סקאל, בעלים ויו"ר קבוצת סקאל; שמואל פרנקל, מנכ"ל אפסילון בית השקעות.

 

כל אלה מצטרפים לחברי הנשיאות המכהנים: ישראלה שטיר נשיאת קבוצת שטיר; אמיר שני בעלי קבוצת עמית; עמי לפידות יו"ר לפידות פרמצבטי קלס; יוסי ויליגר בעלי ויליפוד אינטרנשיונל; אורן רווח מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר בישראל; מנשה כהן בעלי מחשבות; טלי גיל-קמיר מבעלי י.גיל מדיקל; מוני בר בעלי באדג'ט; דובי פיינטוך בעלי י.ד. עסקים; וכן גיורא בשור בעלי ג'י.בי.איי.  (הנשיאות מורכבת מ- 22 חברים. לפי התקנון, 10 חברי נשיאות המכהנים ממשיכים בכהונתם לקדנציה נוספת בת שנתיים).

 

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ולשכת המסחר תל אביב והמרכז, פתח את האירוע ואמר כי "כדי להחזיר את המשק אל מסלול של שיעורי צמיחה של 7% בשנה, על הממשלה לבצע מכלול של פעולות כגון הורדת רמת המס הישיר על הכנסות יחידים ושיעור המס על משיכת רווחים של בעל מניות מהותי, צמצום נטל הרגולציה והביורוקרטיה, ועוד. לשם יצירת צמיחה אמיתית יש להתחיל מן היסוד - לבנות יחס של כבוד והערכה למגזר העסקי, שהרי מנוע הצמיחה האמיתי של המשק הוא המוטיבציה של יחידים לבנות ולפתח עסקים. כל אדם הבונה עסק לגיטימי בישראל, מייצר מקומות עבודה ומגדיל את התוצר הוא מנוע צמיחה".

 

שר האוצר לשעבר ח"כ יאיר לפיד, אמר: "התפקיד שלנו, בכנסת ובממשלה, הוא לספק לכם, לקהילה העסקית וליושבים בחדר הזה, סביבת עבודה תומכת ומפרגנת. אני וחברי מתכוננים לעבוד קשה כדי שזה יקרה. אתם מצידכם צריכים לזכור שלהיות ישראלי זו בחירה מחייבת וערכית שכרוכה בעקרון היהודי ש״כל ישראל ערבים זה לזה״.

 

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס שאמר: "גל של פופוליזם שוטף את ישראל בשנים האחרונות. זאת הסכנה האמיתית לכלכלה הישראלית ולא בית המשפט העליון. זה לא שהכל מושלם, אבל בישראל יש כלכלה יציבה וחזקה מאוד, עם שיא שלילי באבטלה, שכמותו לא נראה שנים. מדינות מכל העולם מביטות בנו בהערצה".