נשיאות איגוד לשכות המסחר אירחה את ח"כ משה גפני

הרב גפני ציין כי השותפות של ועדת הכספים עם איגוד לשכות המסחר, המאגד הרבה מאוד ענפים, חשובה מאוד. "ועדת הכספים צריכה לקבל החלטות בתחומים שונים"


13:22 ,14.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

הנשיאות המורחבת של איגוד לשכות המסחר אירחה ביום חמישי האחרון את ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים בכנסת, לדיון בנושאים הבוערים שעל סדר יומו של המגזר העסקי ונמצאים תחת תחומי טיפולה של הוועדה.

 

נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, פתח את הפגישה באומרו כי רשויות המדינה אינן מפנימות מספיק את תרומת מגזר המסחר והשירותים למשק ולתעסוקה. "אנחנו מרגישים שאתם מעדיפים את התעשייה ומרעיפים עליה הטבות מס, ולא מבינים את תרומתו החשובה של מגזר המסחר והשירותים למשק. אנחנו רוצים בשגשוג התעשייה אבל בדיונים אסור להתעלם מהמגזר שיוצר כמעט את כל מקומות התעסוקה במשק, תורם כ-70% לתוצר העסקי ומתקרב ל-50% מכלל הייצוא."

 

הרב גפני ציין כי השותפות של ועדת הכספים עם איגוד לשכות המסחר, המאגד הרבה מאוד ענפים, חשובה מאוד. "ועדת הכספים צריכה לקבל החלטות בתחומים שונים ואין ספק שהאיגוד תורם רבות להחלטות האלו".

 

בישיבה השתתפו אנשי עסקים, ביניהם: אריה זייף, ראובן שליסל, אורן רווח, סולי סקאל, גל סידס, גבי רוטר, מדונה חובל, גיורא בשור, דובי פיינטוך, שמואל פרנקל, מאיר קלוגהפט, גדי אבירם ועוד.