קבוצת אופקים השיקה את Ofakim Payments, מערכת אינטרנטית להעברת מט"ח עסקי

מדובר במערכת אינטרנטית קלה לשימוש, נגישה מכל סוג של מכשיר, מאובטחת, זמינה 24/7, המעבירה את הכסף ליעדו תוך מספר שעות ומציעה שערי המרה אופטימליים ועלויות העברה זולות


11:53 ,06.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת אופקים משיקה בימים אלה מוצר חדש העונה לשם Ofakim Payments, מערכת תשלומים אינטואיטיבית וקלה לשימוש המאפשרת לכל יבואן יצואן  להעביר תשלומים, בכל מטבע, בלחיצת כפתור, בצורה מאובטחת לחלוטין ובעלות שהיא בטלה בשישים מול כל מה שאתם מכירים. 

 

תוכנת Ofakim Payments היא תוכנה ייחודית שעוצבה על ידי מומחים בינלאומיים לממשק משתמש והיא מתאימה למובייל כמו גם לדסקטופ. הנה על קצה המזלג מה שיודעת המערכת של אופקים לעשות עבורכם מול מה שהכרתם עד היום: 

  • עבודה מול המערכת הבנקאית באמצעות SWIFT כרוכה בעלויות גבוהות במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים, ועבור עסקים גדולים. 
  • בנוסף לעלויות הבסיס ישנן גם עמלות הנגזרות מסכום ההעברה. כך שסכום העברה גדול יותר, יגרור עמלות העברה גבוהות יותר.
  • בנוסף לכך, העברת מט"ח אפשרית רק בשעות פעילות הבנקים בישראל וזמן ההעברה הוא בדרך כלל 2 ימי עסקים. 
  • בעיה נוספת - אתה הלקוח, לא תקבל התראות בזמן אמת במקרה של הקלדה שגויה של פרטי בנק המוטב, 
  • ואם זה לא מספיק, לרוב, תחויב בתשלום נוסף עבור קבלת דוחות.

 

לעומת זאת, מערכת Ofakim Payments זמינה עבורכם כל הזמן (24/7), מחיר העברה נמוך ואחיד לכל הלקוחות ולכל סכום. לא משנה הסכום או היעד הסופי, עלות העברה אצל קבוצת אופקים  היא כ-1 דולר להעברה באמצעות בנקים בינלאומיים מקומיים (למשל, הסניף המקומי של סיטיבנק בשנגחאי) או עד חמישה דולרים להעברת SWIFT. המערכת מבטיחה ודאות מוחלטת לגבי סכום המט"ח שיגיע למוטב ללא הפתעות ועלויות נסתרות, כאשר הלקוח מחויב רק בעמלת העברה בשקלים בישראל. חשוב לא פחות - ההעברה נעשית תוך מספר שעות לאירופה וארה"ב, ביצוע ההמרות נעשה בכל שעות היממה במהלך ימי המסחר, גם כשהבנקים בישראל לא עובדים. אם בניו-יורק, לונדון או טוקיו יש מסחר, באמצעות Ofakim Payments, אתם תוכלו להעביר מט"ח בעולם. בנוסף לכך מתקבלות התראות בזמן אמת על הקלדה שגויה של פרטי חשבון המוטב, מתקבלות התראות על סטטוס התשלום כמו גם דוחות מפורטים, ללא תשלום נוסף. לא רע עד כאן. אבל הדובדבן שבקצפת הוא שער ההמרה שתקבלו. האופטימלי, ברגע ביצוע העסקה.  כל זה נכון לגבי 50 מטבעות ב-140 מדינות. 

 

לדברי ריבי אספלר, סמנכ"ל מוצרים באופקים: "הטכנולוגיה המתקדמת שלנו והסכמי הסחר עם עשרות בנקים בעולם, מאפשרים לנו לצאת בכל רגע נתון למכרז אוטומטי על שער ההמרה האופטימלי במטבע הנבחר. הלקוח נהנה מאופטימיזציה של כל המחירים שבמכרז. כלומר – את השער המיטבי המוצע באותו רגע".  

 

בנוסף לכך, Ofakim Payments מציעה דרכים שונות להעביר מט"ח. בין אם ע"י SWIFT ובין אם ע"י העברות מקומיות, בין מאות של בנקים שונים בעולם.  הלקוח יכול, אבל כבר לא חייב להשתשמש במערכת ה-SWIFT שהיא בסה"כ רשת מחשבים שבעזרתה "מודיעים" הבנקים אחד לשני שהם עומדים לשלוח כסף. 

 

בני אברהם מנכ"ל קבוצת אופקים. "זה קורה משום שאנחנו השחקן הגדול ביותר בישראל בתחום ניהול הסיכונים הפיננסיים והיקפי הפעילות שלנו מול הבנקים בארץ ובעולם נאמדים במיליארדי דולרים מדי חודש. זה מאפשר לנו נגישות לבנקים רבים וקבלת תעריפים אגרסיביים של מט"ח.

 

אז אם אתם משתמשים קבועים של שירותי המערכת הבנקאית, כדאי לשקול את החלופה החדשה: Ofakim Payments. מערכת אינטרנטית קלה לשימוש, נגישה עבורכם מכל מכשיר, מחשב שולחני או מכשיר מובייל, מאובטחת, עובדת מסביב לשעון, ב 50 מטבעות, ל 140 מדינות, פעילה 24/7, מציעה לכם שערי המרה אופטימלים, עלויות העברה זולות בהרבה מהמוכר בשוק הישראלי, מבצעת את ההעברה תוך מספר שעות ונותנת לכם התראות סטטוס בזמן אמת. תודו שיש פה אלטרנטיבה מעניינת. 

 

לחצו כאן ובדקו כמה תוכלו לחסוך בהעברות מט"ח עסקי דרך Ofakim Payments