שורת מינויים בהתאחדות התעשיינים

נשיא החברה המרכזית למשקאות קלים, רוני קוברובסקי, מונה לקדנציה שנייה כיו"ר מועצת התעשיינים של התאחדות התעשיינים. גלעד זילברברג מונה לסגן יו"ר מועצת התעשיינים


11:40 ,02.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא החברה המרכזית למשקאות קלים, רוני קורובסקי, מונה לקדנציה שנייה כיו"ר מועצת התאחדות התעשיינים.

 

קוברובסקי הודה לחברי מועצת התעשיינים שבחרו בו, ומסר כי "כמו שנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ אמר בנאום שלו 'אמריקה קודם', כך צריך לדאוג שעכשיו הסיסמה תהיה 'התעשייה קודם'. אני מתכנן לעשות כל שביכולתי בכדי לקדם את התעשייה בישראל".

 

מועצת התאחדות התעשיינים אישרה את המינוי של קוברובסקי בתחילת השבוע, כחלק משורה של מינויי תעשיינים לתפקידים ציבוריים בהתאחדות התעשיינים.

 

בנוסף אישרה המועצה את המינוי של בעלי מפעל "בייגל בייגל", גלעד זילברברג, לסגן יו"ר מועצת התעשיינים ואת המינוי של מנכ"לית נגב מינרלים תעשייתיים, עופרה חן, לסגנית יו"ר מועצת התעשיינים.

 

כמו כן אושרו המינויים של ראשי הוועדות בהתאחדות התעשיינים: מנכ"ל תרמוקיר, אלי כהן, מונה ליו"ר ועדת כחול לבן; מנכ"ל מולטילוק, שמואל שטרנשוס, מונה ליו"ר ועדת התקינה; התעשיין גבי ביטון, מונה ליו"ר ועדת האנרגיה; סמנכ"ל פח תע"ש, מור שמגר, מונתה לקדנציה נוספת כיו"ר פורום נשים; התעשיין, תא"ל (במיל') אברהם בר דוד, מונה לקדנציה נוספת כיו"ר פורום תעשיות ביטחוניות; ומשנה למנכ"ל כיל, קובי אלטמן, מונה ליו"ר פורום כספים.

 

מנכ"ל חברת באטמ, צבי מרום, הוסיף ואמר בישיבה כי "המשימה העיקרית שלנו כעת הנה לחזק את המשק היצרני מוטה הטכנולוגיה עלית, לחבר בין תעשיות הייצור המתקדם לתעשיות הטכנולוגיה העלית ולמנף את היתרון התחרותי של ישראל לטובת הקמת תעשייה חדשנית ותחרותית".