שר התעשייה: נעביר 3 מיליון לשדרוג א.ת. מעלה אדומים

זאת לטובת שדרוג פיזי של אזור התעשייה במישור אדומים שכולל שדרוג של מערכות המים, עמודי התאורה, כבישים, מדרכות ושילוט


14:37 ,14.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן ערך הבוקר סיור במעלה אדומים בליווי מנכ"ל משרד הכלכלה, מנהל אזורי התעשייה במשרד ומנהל מרכז השקעות  ונפגש עם ראש העיר ומנכ"לי המפעלים מיה תעשיות מזון תבלינים  וסטילקון גרין פאוור היושבים באזור התעשייה מישור אדומים שצמוד למעלה אדומים. 

 

אזור התעשייה, מישור אדומים משתרע על 2,823 דונם מתוכם 1,667 מיועד לתעשייה ומלאכה ופועלים בו כ- 330 מפעלים בקשת רחבה של תחומים. כך למשל חברת סטילקון גרין פאוור בע"מ העוסקת בייצור מוצרי אלומיניום ומייצרת תעסוקה הן לתושבי האזור והן לאזרחים פלסטינים. במסגרת הביקור במפעל סטילקון גרין פאוור, הודיע השר כי מתוך השקעה של 12 מיליון שקל של מפעל סטילקון גרין פאוור, יעמדו כ- 3 מיליון שקל של מרכז ההשקעות שיביאו לקליטה של כ- 60 עובדים חדשים למשרד.

 

כמו כן, המשרד יעביר 3 מיליון שקל לשדרוג פיזי של איזור התעשייה במישור אדומים. שידרוג של מערכות המים, עמודי התאורה, כבישים, מדרכות ושילוט. כל זה במטרה להשביח את רמת הפיתוח של אזור התעשייה.  שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן אמר כי "פתיחת מפעלים וחברות נמצא בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד דואג למתן מענקים ממרכז ההשקעות והרשות לחדשנות. מעבר לתמיכות הכספיות, יפעל המשרד לסייע בהסרת חסמים והקלות ברגולציה"

 

ראש עיריית מעלה אדומים קיבל את פני שר הכלכלה והתעשייה בברכה ואמר: "אני שמח לארח את השר אלי כהן, אין ל ספק שרוח חדשה מנשבת כאן. השר כהן הוא ידיד אישי של העיר מעלה אדומים, של ההתיישבות בכלל ותמיד עמד לעינינו וסייע לנו. משרד הכלכלה זה נדבך חשוב לכלכלתה  של מדינת ישראל ואני סמוך ובטוח שיהיה שיתוף פעולה פורה ביני לבין שר הכלכלה והתעשייה הנכנס".