גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 13.12.2017
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.55 +0.311
אירו 4.1671 +0.005
ליש"ט 4.7423 +0.266
100 יין 3.1322 +0.433
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

סקר UPS בנושא קניות און-ליין: 77% מהקונים מוכנים לשלם יותר עבור משלוח מהיר

עוד עולה מהסקר שנערך בקרב צרכנים אמריקאים כי 41% מהקונים אונליין שילמו על אפשרות לקבל את המשלוח ביום הרכישה, וכי 50% מהרוכשים אונליין בחרו לקבל ולאסוף את ההזמנה מהחנות הפיזית. רונן כהן: שם המשחק הוא לתת ללקוח אפשרויות בחירה
07.12.17 / 11:39
סקר UPS בנושא קניות און-ליין: 77% מהקונים מוכנים לשלם יותר עבור משלוח מהיר
07.12.17
סקר UPS בנושא קניות און-ליין: 77% מהקונים מוכנים לשלם יותר עבור משלוח מהיר

מחקר של UPS שנעשה בארה״ב בנושא קניות ברשת בדק מהן חוויות השירות החשובות ביותר לקונים אונליין. מהמחקר עולה כי במהלך הקנייה המקוונת ישנה חשיבות רבה למספר ערוצי תקשורת, כך למשל: 55% יעדיפו לקבל שירות לקוחות בדוא"ל, 45% בשאלות ותשובות באתר הקנייה, 42% בצ'אט לייב, 40% בשירות טלפוני ו-23% ברשתות החברתיות – מהם 30% בפייסבוק, טוויטר 30%, אינסטגרם 22% וסנאפצ'אט 15%.

 

כמו כן, המחקר בדק את החשיבות לאפשרויות שילוח מהירות ומצא כי 77% מוכנים לשלם יותר עבור משלוח מהיר. בהתפלגות פנימית - 88% מדור המילניום מוכנים לשלם על משלוח מהיר לעומת 70% מכלל האוכלוסייה. עוד עולה כי 63% השיבו כי מהירות השילוח הינה גורם חשוב בעת תהליך הרכישה. 41% מהרוכשים אונליין שילמו על אפשרות לקבל את המשלוח ביום הרכישה, 23% על קבלת המשלוח למחרת.

 

בנוסף, מהנתונים על הקונים אונליין שביקשו לקבל את המוצר באותו היום, עולה כי 32% קונים יותר ברשת, 21% קונים פחות בחנויות פיזיות, 19% מוכנים לשלם יותר כסף על מוצרים, 14% מחכים לדקה ה-90 בכדי לעשות את הקניות אונליין. כמו כן, 27% הגדירו כי האפשרות לקבלת משלוח באותו יום משפיעה על בחירת החנות המקוונת בעת חיפוש המוצר.

 

נתון נוסף מגלה כי 50% מרוכשי האונליין בחרו באיסוף המוצר בחנות הפיזית ומתוכם 44% ביצעו רכישות נוספות בחנות. 52% ציינו כי הם מעדיפים לקבל את המשלוח בנקודת שילוח אלטרנטיבית ובממוצע 30% מהמשלוחים אונליין בוצעו לנקודות אלו.

 

לצד ריבוי הקניות אונליין נוצר גידול גם בהחזרות המוצרים. כ-80% מהרוכשים אונליין ציינו כי האפשרות להחזרת מוצרים ללא עלות נוספת חשובה להם. 44% מהרוכשים שהחזירו מוצרים ושילמו על המשלוח ראו זאת כחיסרון. 68% בודקים את התנאים להחזרות לפני הקנייה ו-67% מביעים שביעות רצון ממדיניות החזרת מוצרים פשוטה וידידותית. עוד עולה כי 75% מהמחזירים מעדיפים לעשות זאת ישירות לקמעונאי ולא לחנות פיזית (עלייה של 7% ביחס לשנת 2016). 50% בחרו כך בגלל פשטות התהליך, 47% בגלל השילוח בחינם ו-39% מסרו כי מדובר בחנות מקוונת בלבד ולא הייתה אפשרות אחרת.

 

בנוסף, 62% מסרו כי הם מרוצים מהאפשרות להחזרת מוצרים אונליין, לעומת 65% שמרוצים מדרך החזרת המוצרים לחנויות הפיזיות. הסיבה העיקרית לבחירה בהחזרת מוצר לחנות הפיזית היא חסכון בעלות על משלוח חזרה (58%), מהירות (53%), מיקום נוח של החנות (41%) ואפשרות להחלפת מוצר במוצר אחר (34%).

 

״עולם הקניות נמצא בעיצומה של מהפכה. כיום הקונים באונליין דורשים לקבל חוויית לקוח מצוינת הכוללת שירות לקוחות מהיר ורב-ערוצי, מגוון אפשרויות שילוח ומדיניות החזרות פשוטה, ובתמורה מוכנים לשלם יותר״, מסר רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-UPS בישראל. ״שם המשחק הוא לתת ללקוח אפשרויות בחירה, הקמעונאים אשר יבינו את הדרישות החדשות יוכלו להשיג יתרון עצום ולהבליט את עצמם ביחס למתחרים״.

 

מחקר ה- Online Shoppingשל UPS נערך על ידי חברת comScore שסקרה למעלה מ-5,000 צרכני רשת אמריקאים ברבעון הראשון של שנת 2017.

 





המגזין הדיגיטלי
גליון 913
פייסבוק

×