עובדי חברת DHL אקספרס צבעו בסופ״ש את אילת בצהוב

עובדי החברה ובני/בנות זוגם נהנו מהופעות של עדן בן זקן ולהקת היווניה בחוף הדקל שנסגר במיוחד, וקינחו עם הופעת סטנד-אפ של מני עוזרי. בין לבין הם נהנו מספורט ימי אתגרי, עמדות עיסוי ובר אלכוהול צף. יאיר ביטון: מחזירים אהבה על המחויבות היומימית של העובדים


13:21 ,15.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס חגגה יחד עם 600 עובדים ובני/בנות זוגם בסופ״ש מושקע וגדוש באירועים בעיר הדרומית אילת. סוף השבוע כלל הופעות בחוף הדקל שנסגר במיוחד עבור חברת השילוח הבינלאומית, אליו הגיעו להופיע להקת היווניה בערב טברנה שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה, עדן בן זקן אשר הגיעה מתל אביב ישירות במסוק ושלהבה את הקהל עם שלל להיטיה. האירועים כללו גם ספורט ימי אתגרי, עמדות עיסוי ובר אלכוהול צף על המים. החברה חגגה את סוף השבוע במלונות מלכת שבא והרודס והוא הסתיים בהופעת סטנד-אפ של מני עוזרי שסיים את החגיגות עם חיוך גדול.

 

״זהו אושר גדול להחזיר אהבה לעובדים שלנו על המחוייבות היום יומית שהם מפגינים״, אמר יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס בישראל, במהלך הסופ״ש לעובדים. ״במיוחד כאשר בני הזוג כאן אתכם היה לנו חשוב לחגוג את ההצלחה המשותפת שהביאה אותנו לאן שאנו נמצאים היום״.

 

״אנחנו חוגגים 50 שנה להקמת DHL בעולם, סיפור שהתחיל ברעיון של שלושה חברים והפך להיות סיפורה של חברת הלוגיסטיקה הגדולה בעולם״, ציינה דורית לבנה, מנהלת משאבי האנוש של החברה, ״וכמו שאמר לי מנהל הרווחה המוכשר שלנו ערן רחמים, את נקודת הציון הנדירה הזאת אי אפשר לציין מבלי ללכת עד הסוף ולייצר סופ״ש עוצר נשימה״.

 

את סוף השבוע סיימו העובדים בצפייה בקליפ שנערך בזמן אמת בו הוקרנו האירועים השונים מהימים באילת תחת הכותרת ״כולנו חלק ממשהו ענק יחד״.