גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 17.01.2019
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.678 +0.218
אירו 4.1894 -0.141
ליש"ט 4.7326 +0.32
100 יין 3.3794 -0.112
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

״אני רק מסתכל״

כ-70% מתהליכי הרכישה המקוונת מסתיים בנטישת ה״עגלה״. יונתן איבגי, סמנכ״ל שיווק ומכירות בחברת DHL ישראל, מגלה כי רצף של מחקרים חדשים מנסה לתת את הכלים הפשוטים, למניעת נטישת עגלה, ואם תרצו, גם איך לגרום ללקוח למלא אותה עוד ועוד
15.07.18 / 14:26
יונתן איבגי, סמנכ״ל שיווק ומכירות DHL אקספרס ישראל
15.07.18
יונתן איבגי, סמנכ״ל שיווק ומכירות DHL אקספרס ישראל
15.07.18
״אני רק מסתכל״

חוקרי אינטרנט ממכון ביימארד (Baymard Institute) חישבו ומצאו שבממוצע 69.23% מכל עגלות הקניות המקוונות ננטשות לפני השלמת מהלך הרכישה. בעידן המסחר האלקטרוני, מדובר באחד הנושאים המדוברים ביותר, וחברות אשר פיצחו את מגמת הנטישה שלהם שומרות על כך בחשאיות רבה. החדשות הטובות הן שיש דרכים יעילות לרוב לזכות בחזרה חלק מהכנסות אבודות אלה.

 

תהיה הסיבה שתהיה, האנשים אשר עומדים מאחורי אתר shopify.com, הפלטפורמה הנפוצה לבניית אתרי סחר, מספקים סיבה טובה מאוד לעצור את הכל ולטפל בתופעה. ״בוא נאמר שכ-125 אלף איש מבקרים באתר שלך בחודש, ערך ההזמנה הממוצע שלך הוא 100 דולר ויחס ההמרה של ׳מבקר למכירה׳ עומד על 0.92%. אם תגדילו את יחס ההמרה בלא יותר מ-0.5%, תוספת ההכנסה החודשית שלכם תהיה 62,500 דולר״.

 

מחקר חדש של אתר statista.com סוקר את הסיבות הנפוצות לנטישת עגלה. על פי המחקר, עלות ההובלה של הרכישה אל בית הלקוח היתה החסם אשר כיכב במקום הראשון - 54% מהנוטשים עשו זאת משום שעלות ההובלה הפתיעה אותם לרעה. מחיר המוצר כסיבה לנטישה לא הופיע ב-10 הסיבות הנפוצות, מכאן המסקנה פשוטה מאוד: הלקוח רוצה הובלה ללא עלות, גם אם עלות ההובלה הזאת מועברת למחיר המוצר. 

 

אם מנתחים לעומק את החסמים וגורמי הנטישה, מקבלים רשימה ייחודית של ״עשה״ ועל תעשה ששוות הון לבעלי האתרים. לטיפים של יונתן איבגי, סמנכ״ל שיווק ומכירות בחברת DHL ישראל במגזין PORT2PORT לחצו כאן

 

 





המגזין הדיגיטלי
גיליון 926
פייסבוק

×