חברת Wizz Air משיקה קו חדש בין וילנה ואילת

החברה תפעיל שתי טיסות שבועיות בין וילנה ואילת החל מה-27 באוקטובר. מנכ״ל משרד התיירות, אמיר הלוי: הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה


11:57 ,23.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ,Wizz Air חברת הלואו קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה, אשר ציינה השבוע 15 שנות פעילות, ממשיכה במהלכי ההתרחבות באילת ומודיעה היום בשיתוף משרד התיירות על השקת קו החורף החדש: וילנה-אילת.

 

הקו החדש יחל לפעול כבר בעונת החורף הקרובה מ-27 באוקטובר 2019 עם 2 טיסות שבועיות בימי שלישי ושבת. הזמנות לקו החדש יפתחו היום 23 במאי 2019

 

מנכ״ל משרד התיירות, אמיר הלוי: ״הרחבת הפעילות של Wizz Air בישראל ופתיחת קו חדש מוילנה לאילת, הן הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה, שהביא לשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל. בשנים האחרונות חברות התעופה והתיירים מגלים את המוצר התיירותי האיכותי שמציעה ישראל וכמובן את הערך של המוצר המדברי. אני סמוך ובטוח שהקשרים ההדוקים שלנו עם Wizz Air יסייעו לנו לשבור שיאים נוספים בתיירות״.

 

תמרה ווליוס, דוברת חברת Wizz Air: ״אנו מודיעים היום על הרחבת פעילותה של חברת Wizz Air בישראל ובאילת בפרט ומדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש בין וילנה-אילת לחורף 2019-2020. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות״.

 

נציין כי בשנת 2018, למעלה מ-1.2 מילון נוסעים נהנו מטיסות Wizz Air לישראל וממנה.