"ידיעות אחרונות": אתר FedEx - האתר המצטיין

נציגי העיתון היפנו שאלה לאתר וקיבלנו עליה מענה סופי בתוך 22 דקות. ציינו כי השירות היה אדיב ואולטימטיבי


00:00 ,03.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

נציגי העיתון היפנו שאלה לאתר וקיבלנו עליה מענה סופי בתוך 22 דקות. ציינו כי השירות היה אדיב ואולטימטיבי
 
מוסף הכלכלה של עיתון "ידיעות אחרונות" פרסם ביום שישי האחרון סקירה של פעילות אתרי האינטרנט של 24 חברות ישראליות ו-4 חברות בינלאומיות. העיתון בדק את מהירות התגובה של אתרי החברות השונות לפניית הצרכנים.
 
על פי הבדיקה, רק 14 אתרים מתוך 28 הפניות שנעשו השיבו לפנייה באופן מיידי. 13 מבין האתרים – כולם ישראלים – לא השיבו לפנייה גם אחרי יומיים.

"ידיעות אחרונות" דיווח כי בראש רשימת האתרים המצטיינים נמצא האתר של חברת FedEx אשר הגיב תוך 14 דקות במענה אוטומטי – ואדיב - על הפנייה. 22 דקות לאחר הפנייה הראשונה – בה שאלו נציגי העיתון  כמה זמן נדרש לחבילה קטנה להגיע מניו יורק לתל אביב – כבר קיבלו הפונים מענה על שאלתם.
 
בכתבה שפורסמה הגדירו את השירות באתר FedEx כ"אולטימטיבי" אשר מאפשר ללקוח לבחור באיזו צורה הוא רוצה לקבל את המענה – קרי בטלפון, במייל או בפקס.