אגרת כבישים בגרמניה: ה- 01/01/2005 נקבע סופית כמועד יישום
החברה הגרמנית Toll Collect, האחראית ליישום מערך גביית אגרות הנסיעה בכבישים המהירים בגרמניה, הודיעה סופית למשלחת מטעם נציבות השוק האירופאי המשותף כי האגרה – Maut, תיגבה ממשאיות המשתמשות בנתיבי הנסיעה המהירים החל ב – 01/01/2005
00:00 ,16.11.2004
החברה הגרמנית Toll Collect, האחראית ליישום מערך גביית אגרות הנסיעה בכבישים המהירים בגרמניה, הודיעה סופית למשלחת מטעם נציבות השוק האירופאי המשותף כי האגרה – Maut, תיגבה ממשאיות המשתמשות בנתיבי הנסיעה המהירים החל ב – 01/01/2005 .
מערכת התשלום תפעל על פי שלוש שיטות גביה. השיטה הראשונה - On-Board Unit (OBU) באמצעות התקנת מכשיר זיהוי אלקטרוני ברכב. החברה קיבלה כבר עתה הזמנות ל – 290,000 יחידות זיהוי אלקטרוניות מתוכן 120,000 כבר הותקנו במשאיות.
השיטה השניה הינה manual log-on via Internet שהיא חלופה יעילה למכשיר הזיהוי האלקטרוני. לאחר רישום הרכב המערכת גביית האגרה יקבל הרכב קוד כניסה ומספר זיהוי. הנהג יוכל להודיע מראש את נתיב הנסיעה או לחילופין להודיע מראש על נתיבי נסיעה קבועים.
השיטה השלישית היא log-on option המאפשרת הזמנה מראש של נתיב נסיעה באחת מ – 3,500 תחנות תפעול אשר תפעלה במדינה עם כניסתה שיטה החדשה לתפעול בתחילת 2005 .
מערכת התשלום תפעל על פי שלוש שיטות גביה. השיטה הראשונה - On-Board Unit (OBU) באמצעות התקנת מכשיר זיהוי אלקטרוני ברכב. החברה קיבלה כבר עתה הזמנות ל – 290,000 יחידות זיהוי אלקטרוניות מתוכן 120,000 כבר הותקנו במשאיות.
השיטה השניה הינה manual log-on via Internet שהיא חלופה יעילה למכשיר הזיהוי האלקטרוני. לאחר רישום הרכב המערכת גביית האגרה יקבל הרכב קוד כניסה ומספר זיהוי. הנהג יוכל להודיע מראש את נתיב הנסיעה או לחילופין להודיע מראש על נתיבי נסיעה קבועים.
השיטה השלישית היא log-on option המאפשרת הזמנה מראש של נתיב נסיעה באחת מ – 3,500 תחנות תפעול אשר תפעלה במדינה עם כניסתה שיטה החדשה לתפעול בתחילת 2005 .
עשוי לעניין אותך
המדינה עשויה ליהנות מרווחי חוצה ישראל כבר ב-2005
שר התחבורה שיטרית עדכן את רוה"מ אריאל שרון על שלבי הביצוע של תוכניות העבודה של המשרד לשנת 2004
הערכות: ירידות חדות במחירי הבנזין והסולר בסוף החודש
מועצת המובילים: גביית הבלו על הסולר אינה חוקית
ועדת הכספים אישרה העלאת הבלו על הסולר ב- 20 אג' לליטר עד סוף דצמבר 2004
למרות ההחלטה - המדינה לא תממן תאורה לאורך כל כביש חוצה ישראל ב-17 מיליון שקל