הופעלה חברה חדשה לפרסום בתנועה – "רודמדיה"
בימים אלה החלה לפעול חברה חדשה לפרסום בתנועה, בשם רודמדיה. החברה הוקמה ע"י ארגון "סע-שא" – ארגון הגג של המובילים והמסיעים הפרטיים בישראל וחברת "משא פרסום" העוסקת בפרסום בתנועה. החברה תנצל את אלפי כלי הרכב להסעה המאוגדים בסע-שא למטרות פרסום ממוקד לקהלי יעד
00:00 ,08.03.2004
בימים אלה החלה לפעול חברה חדשה לפרסום בתנועה, בשם רודמדיה. החברה הוקמה ע"י ארגון "סע-שא" – ארגון הגג של המובילים והמסיעים הפרטיים בישראל וחברת "משא פרסום" העוסקת בפרסום בתנועה. החברה תנצל את אלפי כלי הרכב להסעה המאוגדים בסע-שא למטרות פרסום ממוקד לקהלי יעד ספציפיים.
מהחברה נמסר, כי בשלב זה נמצאים בתכנון מספר מיבצעי פרסום של חברות מהמובילות במשק, בהם תלמה, שהבינו את יתרון המיתוג בפנייה ישירה לקהלי יעד ממוקדים.
לדברי ראשי החברה, יתרונה של "רודמדיה" הוא ביכולתה לתת מענה ממוקד ואפקטיבי בהתאם לדרישות המפרסם, תוך שהיא מאפשרת להגיע באופן מדויק לקהלי יעד מפולחים כגון: חיילים, תלמידים, מגזר חרדי ועוד. נוסף לכך, היא יכולה לתת מענה לפרסום הן בפריסה ארצית מלאה, אזורית או מקומית, הכל בהתאם לצורכי הלקוח.
לחברה מספר מוצרים חדשניים כגון "מיתוג דינאמי", המאפשר למתג אוטובוס לתקופה ארוכה ולשלב בו מספרי מכירה מתחלפים.
מוצר נוסף שפותח במחלקת השיווק בחברה הינו "7 בול". מדובר בשיטה חדשנית המשתמשת ב- 7 אוטובוסים הפועלים באזור מוגדר כלוח פרסום מקומי נייד, המאפשר ל- 7 עסקים מקומיים להתפרסם באופן בולט על גבי 7 אוטובוסים, 7 ימים בשבוע למשך 7 שבועות.
חברת רודמדיה מלווה את לקוחותיה, ליווי מקצועי, משלב הרעיון עד שלב הביצוע ומבטיחה ליישם את הסטנדרטים המקובלים באירופה מבחינת איכות הביצוע ותחזוקה של הפרסום בתנועה.
מהחברה נמסר, כי בשלב זה נמצאים בתכנון מספר מיבצעי פרסום של חברות מהמובילות במשק, בהם תלמה, שהבינו את יתרון המיתוג בפנייה ישירה לקהלי יעד ממוקדים.
לדברי ראשי החברה, יתרונה של "רודמדיה" הוא ביכולתה לתת מענה ממוקד ואפקטיבי בהתאם לדרישות המפרסם, תוך שהיא מאפשרת להגיע באופן מדויק לקהלי יעד מפולחים כגון: חיילים, תלמידים, מגזר חרדי ועוד. נוסף לכך, היא יכולה לתת מענה לפרסום הן בפריסה ארצית מלאה, אזורית או מקומית, הכל בהתאם לצורכי הלקוח.
לחברה מספר מוצרים חדשניים כגון "מיתוג דינאמי", המאפשר למתג אוטובוס לתקופה ארוכה ולשלב בו מספרי מכירה מתחלפים.
מוצר נוסף שפותח במחלקת השיווק בחברה הינו "7 בול". מדובר בשיטה חדשנית המשתמשת ב- 7 אוטובוסים הפועלים באזור מוגדר כלוח פרסום מקומי נייד, המאפשר ל- 7 עסקים מקומיים להתפרסם באופן בולט על גבי 7 אוטובוסים, 7 ימים בשבוע למשך 7 שבועות.
חברת רודמדיה מלווה את לקוחותיה, ליווי מקצועי, משלב הרעיון עד שלב הביצוע ומבטיחה ליישם את הסטנדרטים המקובלים באירופה מבחינת איכות הביצוע ותחזוקה של הפרסום בתנועה.
עשוי לעניין אותך
היום יפורסם המכרז להקמת נתיב תחבורה מהיר בכניסה לתל אביב
בעלי רכב יישאו באחריות פלילית בגין הובלת מטען יתר, נהיגה מעבר לשעות המותרות ונהיגה ברכב לא תקין
מועצת המובילים תבקש צו על תנאי נגד הופעתו של שר האוצר בוועדת הכספים של הכנסת
שמחון דורש משר התחבורה להגיש תוך שלושה שבועות תקנות להסדרת הקנסות הנגבים עבור הנסיעה בכביש 6
מועצת המובילים מאיימת לחדש את המאבק כנגד ייקור הבלו על הסולר
משרדי המדע והתחבורה יפרסמו קול קורא לקבלת הצעות ורעיונות חדשניים לאבטחת התחבורה הציבורית