תגובת אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר להסכם שנחתם לפנות בוקר בין האוצר לועדי העובדים בנמלים: "הרפורמה בנמלי הים יוצאת לדרך כשהיא קצוצת כנפיים וכבולה לרגלי עופרת, אך בסופו של דבר, במאמץ רב - היא תמריא".
לדבריו, עלויות ההסכם שנחתם כבדות באופן יוצא דופן, ויש רק לקוות שהן לא תהוונה תקדים להפרטות נוספות במגזר הציבורי. "יחד עם זאת, אסור להתעלם מהעובדה שזוהי הרפורמה החשובה ביותר שנעשתה במגזר הציבורי מיום קום המדינה, מאחר והיא יוצרת שינוי היסטורי בכל הקשור לשליטת המונופולים המוחלטים במשק".
לין הוסיף כי "במציאות של היום היה צורך לבחור בין שתי חלופות – האחת, השארת המצב הקיים עם אפשרות של שביתות בעילות שונות ואפילו שוליות המשבשות את הסחר של ישראל, והשנייה, להמשיך ברפורמה בנמלי הים ולהגיע להסכם.
"נראה שבתנאים הפוליטיים, הכלכליים והמשפטיים השוררים כיום בישראל לא ניתן היה לעשות זאת בתנאים טובים יותר, לכן על אף המחיר הגבוה למשק יש לברך על ההסכם".
אוריאל לין: "הרפורמה בנמלי הים יוצאת לדרך קצוצת כנפיים אך בסופו של דבר היא תמריא"
תגובת אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר להסכם שנחתם לפנות בוקר בין האוצר לועדי העובדים בנמלים: "הרפורמה בנמלי הים יוצאת לדרך כשהיא קצוצת כנפיים וכבולה לרגלי עופרת, אך בסופו של דבר, במאמץ רב - היא תמריא".
00:00 ,24.02.2005
עשוי לעניין אותך
23.02.2005
אל על: בניתוח של שטרום בעניין המיזוג עם כנפיים מופיעים נתונים שגויים
23.02.2005
"יש לסגור את צי מטוסי הבואינג 747-200 הישנים"
23.02.2005
משלחת של 14 אנשי עסקים תתלווה לנשיא המדינה בביקורו הממלכתי באוסטרליה
23.02.2005
שאול רותם מונה לתפקיד מנהל נמל אשדוד - הסיפור המלא
23.02.2005
הסכם הסחר בין ישראל למצרים נכנס אתמול לתוקף
23.02.2005
שוקי סגיס ימונה לתפקיד מנכ"ל חברת נמל אשדוד החדשה