"התברר כי חקיקת החוק נעשתה מבלי שיובטחו זכויות העובדים, האמורים לעבור ממשרד התחבורה לרשות החדשה", כתבה חה"כ יולי תמיר בהצעה לתיקון חוק הנמלים, שהוגשה ליו"ר הכנסת והסגנים ושהונחה על שולחן הכנסת אתמול.
כזכור, ב- 14 ביולי 2004 התקבל בכנסת חוק רשות הספנות והנמלים, התשס"ד–2004, בקריאה שנייה ובקריאה שלישית. מטרת החוק היא לבטל את רשות הנמלים במתכונתה הנוכחית ולהקים, במשרד התחבורה, את רשות הספנות והנמלים. החוק העיקרי אמור להיכנס לתוקפו ביום 17/2/2005.
חה"כ תמיר ציינה כי מטרת הצעת חוק שהניחה היא לדחות את כניסתו לתוקף של החוק העיקרי עד אשר יובטחו זכויות העובדים במשא ומתן עם האוצר, כך שאם לא יושג הסכם עד לתום 180 יום ממועד פרסומו של חוק זה, יבוטל החוק העיקרי.
"יש לעכב את כניסתו של החוק העיקרי עד אשר יתנהל משא ומתן רציני וממצה בין המדינה לעובדים, שיביא לידי הסכמה בסוגיות הנתונות במחלוקת, שאם לא כן עלולה להיגרם שביתה נוספת, תפגע קשות ביצואנים, ביבואנים ובאינטרסים של מדינת ישראל. ישנה חשיבות רבה להבטיח את זכויות העובדים , ולקבוע שאם לא ימצא פיתרון לחילוקי הדעות יבוטל החוק העיקרי", ציינה תמיר.
חה"כ יולי תמיר הגישה הצעה לתיקון חוק רשות הספנות והנמלים
"התברר כי חקיקת החוק נעשתה מבלי שיובטחו זכויות העובדים, האמורים לעבור ממשרד התחבורה לרשות החדשה", כתבה חה"כ יולי תמיר בהצעה לתיקון חוק הנמלים, שהוגשה ליו"ר הכנסת והסגנים ושהונחה על שולחן הכנסת אתמול
00:00 ,08.02.2005
עשוי לעניין אותך
07.02.2005
ברוש: התחממות היחסים באזור תביא לזינוק בסחר עם שכנינו ולהשקעות זרות
07.02.2005
אולמרט יוצא לביקור במוסדות האיחוד האירופי בבריסל
07.02.2005
גידול של 21% במספר הנוסעים ברכבת ישראל בחודש ינואר
07.02.2005
האוצר: הנמלים לא יונפקו השנה - אלא בעוד 4-3 שנים
07.02.2005
רה-ארגון באל על: שוקלת להקים חברה בת לתחזוקה
06.02.2005
הושלם הרכב נשיאות התאחדות התעשיינים לשנים 2005 - 2006