גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 21.10.2017
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.493 -0.228
אירו 4.121 -0.464
ליש"ט 4.587 -0.467
100 יין 3.0818 -1.009
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

המובילים: שדרוג השערים באשדוד הביא לעיכובים ולתורים ארוכים בכניסה לנמל

טוענים: לא נלקחו בחשבון תנאי השטח האמיתיים ולכן תהליך שדרוג המערכת הביא לעיכובים ולתורים ארוכים בשערי הנמל. בן הרוש: כל הבאגים היו אמורים להילקח בחשבון בטרם יצאו לדרך. נמל אשדוד בתגובה: רואים במובילים שותפים מלאים, נתגבר על הבעיות תוך זמן קצר
02.08.17 / 12:56
משאיות ממתינות בתור לכניסה לנמל אשדוד. הבוקר
02.08.17
משאיות ממתינות בתור לכניסה לנמל אשדוד. הבוקר

ועדת הנמלים של מועצת המובילים תכנס היום דיון דחוף בנושא עיכובן של מאות משאיות בכניסה לשערי נמל אשדוד. נציין כי לפני כשבוע החלו לפעול בנמל אשדוד השערים החדשים באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם שמטרתו לקצר את זמן השהייה בשער הנמל ולשפר את השירות לציבור הנהגים אולם מתברר כי המציאות הרצויה שונה מהמציאות בשטח. לטענת מועצת המובילים מאות משאיות תקועות הבוקר, כמו כמעט בכל בוקר בשבוע האחרון, מעל לחמש שעות בשערי נמל אשדוד וחוסמות את הצירים הראשיים.

 

לדברי גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים: "אנו מברכים על כל קידמה טכנולוגית שתביא להתייעלות ולשיפור השירות. אולם, לא ייתכן שפרויקט כה רחב היקף, שאף כלל בתוכו פיילוט, יביא לפגיעה כלכלית במשק. אנו מבינים שמדובר במערכת מתוחכמת וחדשה, אולם בפרויקט בסדר גודל כזה, שאמור לשרת את כל היבוא, היצוא, המסחר והתעשייה, כל הבאגים הללו היו אמורים להילקח בחשבון בטרם יצאו לדרך. אנשי התפעול הבטיחו כבר לפני שבוע שתוך יום-יומיים הבעיה תיפתר וזה לא קרה".

 

בן הרוש הוסיף כי לדברי יצחק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד, 'המערכת בסדר'. "אם זה נקרא בסדר זה אומר שנעשה רק נסיעה אחת ביום, כדי שנהגים לא יעמדו חמש שעות בשער. לכן נכנס מחר את ועדת הנמלים שלנו לקבלת החלטות. אנו לא יכולים לספוג כלכלית את הנזקים ולא יעשו פיילוט על גב המובילים. בסופו של יום הטענות של הלקוחות מופנות אלינו ולא לנמל".

 

ממועצת המובילים נמסר עוד כי "למרות שהפרויקט יצא לדרך לאחר פיילוט, כפי הנראה לא נלקחו בחשבון תנאי השטח האמיתיים, ולכן תהליך שדרוג המערכת בשערי הנמל הביאו לעיכובים ולתורים ארוכים בשערי הנמל".

 

נמל אשדוד בתגובה: נתגבר על הבעיות תוך זמן קצר

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי "מערכת השער החדש בנמל אשדוד היא מערכת מתקדמת אשר מבוססת על טכנולוגיות מתקדמות ומדויקות. המערכת עתידה לשפר את שינוע המשאיות בשערי הנמל באופן ניכר. כמו כן, זמני ההמתנה והשירות בשערי הנמל יקוצרו וגם נתוני השקילה והגעת המשאיות ישופרו ויהיו הרבה יותר מדויקים. המערכת נבדקה בפיילוט מספר פעמים, רוכזו תקלות קיימות אשר טופלו. הגרסה שהופעלה נבדקה ושופרה מספר פעמים עד להפעלתה בתחילת שבוע זה.

 

"מדובר ב-4,500 משאיות שפוקדות את שערי נמל אשדוד מדי יום ולחלקן בעיות עם מסרים אלקטרוניים או עם הנתונים הפיזיים של המשאית. צירוף של בעיות בנתוני המסר והמערכת החדשה גורם לעיכובים בטיפול במשאיות. אנחנו משוכנעים שתוך זמן קצר נתגבר על הבעיות הקיימות, כפי שהוכחנו בעבר ונפעיל את השער בצורה תקינה, רצופה ואמינה.

 

"אנחנו רואים במובילים שותפים מלאים לדרכנו. אנו מבינים את הקשיים והאתגרים הזמניים, אך אנו מבקשים להדגיש ששינויים אלו מיועדים בעיקר עבור המובילים ומיועדים לשיפור את רמת השירות בשערי הנמל".

 

 

 

 





המגזין הדיגיטלי
גליון 912
פייסבוק

×