נמל אשדוד: כ-20 יבואנים ויצואנים במפגש לקוחות פרימיום

במפגש ציין יו"ר חברת הנמל כי הלקוחות מהווים נדבך חשוב בתרומה לתנועה המתמשכת של גלגלי העשייה בנמל. סגיס חשף בכנס כי בחציון הראשון של השנה נרשמה ירידה של 82% בזמני המתנה בנמל


00:00 ,10.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

במפגש ציין יו"ר חברת הנמל כי הלקוחות מהווים נדבך חשוב בתרומה לתנועה המתמשכת של גלגלי העשייה בנמל. סגיס חשף בכנס כי בחציון הראשון של השנה נרשמה ירידה של 82% בזמני המתנה בנמל
 
חברת נמל אשדוד ערכה ביום חמישי האחרון מפגש לקוחות פרימיום בהשתתפות יו"ר חברת נמל אשדוד, ניצב בדימוס יעקב רז, מנכ"ל החברה שוקי סגיס, וכ- 20 יבואנים ויצואנים.
 
האירוע, שהתקיים במסעדה בתל אביב, הוא חלק מסדרת מפגשים שנערכים באופן קבוע בכל רבעון. במפגשים  משתתפים יבואנים ויצואנים, בעלי ספינות וסוכני אוניות, עמילי מכס ומובילים יבשתיים.
 
במסגרת המפגש הדגיש יו"ר חברת נמל אשדוד, ניצב בדימוס יעקב רז, את החשיבות שבשיתוף הפעולה בין היבואנים והיצואנים ובין חברת נמל אשדוד. לדברי רז, "אנו רואים בכם חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה ומפתח מרכזי לשמירה על איתנותה של הכלכלה הישראלית. אתם, יבואנים ויצואנים מובילים, מהווים נדבך חשוב בתרומתכם לתנועתם המתמשכת של גלגלי העשייה של השער הכלכלי המוביל של ישראל, חברת נמל אשדוד. מפגש זה, כמו גם מפגשים עתידיים נוספים, נועד לבסס ערוץ הידברות ביניכם, יבואנים ויצואנים מובילים ובינינו ולתת במה חשובה לצרכיכם בתחומי השירות, הלוגיסטיקה והניהול".
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, ערך בדבריו סקירה כללית על הישגים וחידושים בחברת נמל אשדוד. סגיס סקר את קווי הספנות החדשים הפועלים באשדוד כגון של חברת אוורגרין מהמזרח הרחוק ומארסק ליין לצפון אירופה, העובר דרך אשדוד בלבד. סגיס הוסיף כי קיימת ירידה של 82% בזמני המתנה ובמיוחד בזמני שהייה (צמצום ב-50%) בחציון הראשון בלבד.