נועם רוזנפלד מונה למנכ״ל WAVE BL

חברת Wave BL מפתחת רשת פורצת דרך מבוססת בלוקצ׳יין התומכת בסחר ללא נייר בתעשיית הספנות. בתפקידו האחרון שימש נועם רוזנפלד בחברת הלוויינים גילת בתפקיד סגן נשיא בכיר למחקר ופתרונות


10:39 ,24.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת WAVE BL, החברה הגדולה כיום בתחום דיגיטציית המסמכים, מדווחת על מינויו של נועם רוזנפלד למנכ״ל החברה. חברת Wave BL מפתחת רשת פורצת דרך מבוססת בלוקצ׳יין התומכת בסחר ללא נייר בתעשיית הספנות.

 

מחברת Wave BL נמסר כי ״לנועם רוזנפלד יש ניסיון רב בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. בתפקידו האחרון שימש נועם בחברת הלוויינים גילת בתפקיד סגן נשיא בכיר למחקר ופתרונות״.

 

גדי רושין, מנכ״ל החברה משנת 2015 ואחד משלושת מייסדי החברה, ימשיך לשמש כחבר בדירקטוריון החברה.

 

עוד נמסר מחברת Wave BL כי ״יחד עם השותפים המשמעותיים ביותר שלנו, MSC, צים, האפאג לויד ו-ONE אנו מוכנים מתמיד להרחיב את בסיס הלקוחות שלנו לענפי מסחר ולקוחות חדשים״.

 

נציין כי שוק המסמכים הדיגיטליים נמצא בפריחה הודות להבנה הרחבה בשוק כי דיגיטציה היא הפתרון לחוסר יעילות רבה לאורך שרשרת האספקה. בימים אלה גוברת התחרות בין חברות שונות שקמו בתחום על מנת להפוך את התהליך שלהן לסטנדרטי בשוק.

 

דיגיטיזציה של שטרי מטען יוצרת כיום מהפכה בדוקומנטציה בענף הספנות, מצמצמת באופן חד את משך זמן משלוח המסמכים, את רמת המורכבות, את היקף הטעויות וכן את העלויות עבור כל הצדדים לעיסקה, כל זאת תוך שמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה. שטר מטען דיגיטלי אף תורם לרמת קיימות גבוהה בהרבה בהשוואה לשטר מטען מסורתי על גבי נייר.