קונפרנס EMTA מתכנן ייקור דמי ההובלה בתחילת 2004
קונפרנס EMTA (בשמו המלא Europe Mediterranean Trade Agreement) שיגר השבוע הודעה לאיגוד המשתמשים בהובלה ימית שלפיה מתכננת הנהלת הקונפרנס כבר בתחילת 2004 לייקר את דמי ההובלה
00:00 ,20.11.2003
קונפרנס EMTA (בשמו המלא Europe Mediterranean Trade Agreement) שיגר השבוע הודעה לאיגוד המשתמשים בהובלה ימית שלפיה מתכננת הנהלת הקונפרנס כבר בתחילת 2004 לייקר את דמי ההובלה.
בהודעה מצויין כי חברות הספנות המשתייכות לקונפרנס מתמודדים עם תנאי שוק קשים הכוללים התייקרות של דמי התפעול והחכירה של אניות והתחזקותו של היורו אל מול הדולר. לכן, חברות הספנות מוצאות את עצמן מתמודדות עם קשיים רבים המקשים מאד על השמירה על רמת השירות הניתנת.
על כן, רואה הנהלת הקונפרנס לנכון לעדכן את תעריפי ההובלה בסחר בין ישראל וצפון אירופה באופן הבא:
בסחר דרומה – עלייה של 150 USD לכל TEU, החל מה- 1 בינואר 2004.
בסחר צפונה – עלייה של 100 USD לכל TEU, החל מה- 1 בפברואר 2004.
מאיגוד המשתמשים בהובלה ימית נמסר כי כבר ביום רביעי הקרוב מתוכננת פגישה דחופה של הנהלת האיגוד בענין, לקראת תחילת משא ומתן אל מול הנהלת הקונפרנס.
עשוי לעניין אותך
19.11.2003
חברת אמא קיימה כנס סוכנים לקו M.A.E למערב ים התיכון
19.11.2003
אולמרט: גידול של 1% ביצוא התעשייתי, משמעו 200 מיליון דולר ותוספת של כ-3,000 עובדים במשק
19.11.2003
InterSystem מקבוצת פורמולה ויז'ן זכתה בפרוייקט בסך 10 מליון שקל בנתב"ג 2000
19.11.2003
עמוס רון: רשות נמלים נקטה צעדי התייעלות וחסכון שמובילים לשינוי מהותי ברמות השכר
18.11.2003
מספנות ישראל עומדת לעתור לבג"ץ כנגד האיסור בהפעלת המספנות כנמל מסחרי
18.11.2003
נמל אילת: אין צורך בנתבים לספינות הקזינו