גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 19.11.2017
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.519 -0.114
אירו 4.1506 +0.106
ליש"ט 4.6635 +0.314
100 יין 3.1267 +0.382
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

רועי שלזינגר: לוגיסטיקה זה לא עסק לוותרנים

מנכ"ל קבוצת אשדוד בונדד התייחס במסגרת מושב "הלוגיסטיקה של הלוגיסטיקה" בכנס PORT2PORT למגמות בעולם הלוגיסטיקה העולמית והזמין את הנוכחים לראות את מערכת הליקוט החדשה של החברה שתיכנס לפעילות ברבעון הראשון של 2018. "הרבה יותר קל לנו עם יתרון הגודל"
11.07.17 / 11:07
רועי שלזינגר: לוגיסטיקה זה לא עסק לוותרנים
11.07.17
רועי שלזינגר: לוגיסטיקה זה לא עסק לוותרנים
רועי שלזינגר, מנכ"ל אשדוד בונדד. הרבה יותר קל עם יתרון הגודל
צילום: פבל טולצ'ינסקי
רועי שלזינגר, מנכ"ל אשדוד בונדד. הרבה יותר קל עם יתרון הגודל
רועי שלזינגר, מנכ"ל קבוצת אשדוד בונדד, במהלך המושב בועידת PORT2PORT
צילום: פבל טולצ'ינסקי
רועי שלזינגר, מנכ"ל קבוצת אשדוד בונדד, במהלך המושב בועידת PORT2PORT

במושב הלוגיסטיקה של הלוגיסטיקה בהנחיית יצחק דנה השתתף גם רועי שלזינגר, מנכ"ל קבוצת אשדוד בונדד, שחלק עם הנוכחים מנסיונו כמנכ"ל קבוצת לוגיסטיקה גדולה בישראל וסיפר כי אשדוד בונדד נחשבת כיום לאחת החברות המובילות בישראל בתחום ה-domestic.

 

רועי שלזינגר: "אנחנו מפעילים למעלה מ-100 אלף מטר של מרכזים לוגיסטיים, מסופי מטענים, מערכים מורכבים מאוד  של שירותים לוגיסטיים במספר אתרים, ללקוחות בתחומים שונים, בין אם זה בתחומי הרכב, חלפים. בין אם זה בתחומי האופנה, ובין אם זה בתחום של מוצרי צריכה".

 

 

שלזינגר התייחס ליתרון הגודל שיש לחברות בענף הלוגיסטי וטען כי לגודל יש בהחלט יתרון גדול. "התשובה היא בהחלט. בטח בלוגיסטיקה, בטח שלספקי ה-3PL. אנחנו ספקי ה-3PL, אשדוד בונדד גם 3PL וגם מסופים. זה תחום עתיר השקעות בין אם זה בתשתיות בין אם טכנולוגיות ובין אם גורמי ייצור, לנו יש מפעלים של לייבלינג שהם טכנולוגיים היום לחלוטין. אנחנו מטפלים בעשרות אלפי פריטים בלילה עבור חברת זארה, לדוגמה, ובשעה 6 בבוקר אנחנו בסניפים. אני זוכר את התקופה ואני רואה פה גם בקהל עסקים שצמחו, היו לנו דיונים האם לקנות תוכנות ב-30 אלף דולר. היום אנחנו בגודל ובעוצמה כזו שגם כשאנחנו מחליטים להיכנס לתחום האוטומציה, כשאנחנו נכנסים להשקעה, הרבה יותר קל לנו עם יתרון הגודל וברגע שביצענו את ההשקעה הסיכויים שלנו לממש אותה מהר הם הרבה יותר טובים, וגם לקבל יתרון תחרותי בשוק אז התשובה היא בהחלט כן".

 

שלזינגר התייחס למגמות בענף הלוגיסטיקה וציין כי "פה בישראל יש לספקים הלוגיסטיים עוד הרבה מה ללמוד על איך עושים Contract Logistics. פה בארץ יש עוד הרבה מה ללמוד כדי לעשות לוגיסטיקה וצריך לבחור בפקידה כי שחקנים נכנסים ויוצאים, ויש כאלה שמנצלים את הסיטואציות בטח בשוק הקמעונאי ומייצרים נזק. הייתי שמח אם היו לומדים לעשות הסכמים כמו בחו"ל".

 

שלזינגר הזמין את הנוכחים לבוא ולראות ברבעון הראשון של 2018 את מערכת הליקוט האוטומטית שקבוצת אשדוד בונדד הכניסה לשימוש בהשקעה לא מבוטלת. "אין לנו דרך אחרת לתת שירות בעולם הזה שמשתנה והולך לאי-קומרס, והקושי עם כוח אדם ומחירים משתנים, מצד שני הדרישות של הלקוחות נהיית יותר אסרטיבית. הסיבה לדעתי שאנחנו רואים אוטומציה בחברות הגדולות ולא ב-3PL's מגיעה ללקוחות ובאופן ההתקשרות כי אנחנו צריכים החזר השקעה, תקופת החזר השקעה. כשבא לקוח ואומר 'אני מוכן לחתום לשנה שנתיים', זה דבר אחד. כשמגיע לקוח ואומר 'אני מוכן לחתום לחמש-שבע שנים', וללכת יד ביד עם הספק הלוגיסטי אז הביטחון שלנו לבצע השקעות הוא אחר, ולשם אנחנו מכוונים. לוגיסטיקה זה לא עסק לוותרנים. אנחנו מצאנו את האזור שהוא גם מגוון וגם מאפשר את ההשקעה".

 

 

 

 

 





המגזין הדיגיטלי
גליון 912
פייסבוק

×