חברת "זרעים גדרה" תשווק ברשתות השיווק "אלברטסון" ו"קרוגר" אבטיחים ללא גרעינים תחת המותג SUPER CRISP
חברת "זרעים גדרה", העוסקת בטיפוח זני מכלוא של ירקות ומשווקת במדינות ברחבי העולם את הזרעים של זנים אלה, זכתה לאחרונה בהישג משמעותי. החברה היא הראשונה בישראל אשר תשווק ברשתות שיווק אמריקניות תוצרת חקלאית טרייה תחת מותג ישראלי.
אמנון עשת, סמנכ"ל השיווק, מסר כי החברה תשווק לראשונה בארצות הברית זן מיוחד של אבטיחים ללא גרעינים אשר ישווקו ברשתות לשיווק מזון תחת המותג "SUPER CRISP" מבית "זרעים גדרה" הישראלית.
בשלב הראשון ישווקו האבטיחים ברשתות המזון האמריקניות המובילות ALBERTSON ו-KROGER מתוך כוונה להמשיך ולשווקם גם ברשתות נוספות במהלך 2006. לדברי עשת, המהלך הוא חלק מתוכנית אסטרטגית המופעלת ב"זרעים גדרה" המתמקדת בשיווק ורטיקלי של תוצרת טרייה, בו החברה פונה לקהלי יעד שונים בשרשרת האספקה של התוצרת הטרייה, החל מהמגדלים, דרך קנייני התוצרת, לרשתות ועד לצרכן הסופי. בדרך זו בחירת הזנים וגידולם נעשית על פי מדדים הנקבעים על ידי רשתות השיווק, אשר מתאימות אותם לטעמם והעדפותיהם של הצרכנים.
לדברי אמנון עשת, במסגרת ההסכם עם רשתות השיווק תיתן "זרעים גדרה" את כל התמיכה השיווקית לרבות הקמת נקודות מכירה ממותגות ותמיכה שיווקית בתוך הרשתות עצמן. מ"זרעים גדרה" נמסר כי בשנה הראשונה כ-18,000 דונם של שטחי אבטיחים, אשר יניבו כ 120,000 טון תוצרת טרייה, ישווקו ברשתות בארצות הברית. בכוונת החברה להרחיב ב-2007 את פעילותה בתחום האבטיחים בכ-30% אחוז וכן להתחיל ולבחון כניסה לרשתות השיווק עם גידולי ירקות נוספים.
תוצרת חקלאית ישראלית תשווק ברשתות שיווק אמריקניות
חברת "זרעים גדרה" תשווק ברשתות השיווק "אלברטסון" ו"קרוגר" אבטיחים ללא גרעינים תחת המותג SUPER CRISP
00:00 ,26.09.2006
עשוי לעניין אותך
זמן רישום תרופה לשיווק בישראל יתקצר משמעותית
משלחת ישראלית מתעשיית המים מבקרת בסין
גידול של 14% ביצוא השירותים במחצית הראשונה של 2006
מכון היצוא מעודד מעורבות ישראלית במערכת הרכש של האו"ם
התעשיינים: יצוא ספרי הקודש והקבלה יגדל השנה ב-17%
התעשיינים: גידול של 10% ביצוא לסעודיה