גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 23.06.2018
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.617 -0.166
אירו 4.2163 +1.013
ליש"ט 4.8093 +1.251
100 יין 3.284 +0.085
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

דואר ישראל משיקה כרטיס נטען רב מטבעי של בנק הדואר

מדובר בכרטיס נטען חדש ללא צורך בחשבון בנק או בכרטיס אשראי. כרטיס נטען רב-מטבעי אשר נטען בסכום של עד 20 אלף שקל וניתן לשלם בעזרתו בישראל ובאירופה בשקלים, אירו ובליש״ט
12.03.18 / 12:47
מימין: אבי בלו, דני גולדשטיין, השר איוב קרא וחזי צאיג. בנק חברתי אמיתי
צילום: דואר ישראל
מימין: אבי בלו, דני גולדשטיין, השר איוב קרא וחזי צאיג. בנק חברתי אמיתי

חברת דואר ישראל מרחיבה את פעילות הכרטיסים הנטענים ללקוחות כל הבנקים ומציגה, לראשונה בישראל, כרטיס נטען רב-מטבעי אשר נטען בעד 20 אלף שקלים, בעזרתו ניתן לשלם בישראל ובאירופה - בשקלים, אירו ובליש״ט. מדובר בכרטיס נטען חדש, המצטרף לכרטיס השקלי ולכרטיס הדולרי של דואר ישראל, ללא צורך בחשבון בנק או בכרטיס אשראי. ניתן לרכוש את הכרטיס ולהטעין אותו בכל סניפי דואר ישראל, או להזמין באתר החברה. מחיר הכרטיס הינו 45 שקל לחמש שנים.

 

שר התקשורת, ח״כ איוב קרא, אמר היום: ״בנק הדואר הינו הזרוע הפיננסית של המדינה והוא הבנק של כולם. בנק הדואר נולד מתוך מטרה לשרת את כל תושבי עם ישראל ולא רק את חלק מהאוכלוסיות. בזמן שהבנקים בוחרים את לקוחותיהם וסוגרים סניפים, חברת דואר ישראל מציעה את פרישת השירותים הפיננסיים הרחבה ביותר עם 700 סניפים בכל הארץ״.

 

״בישראל קיימים כמיליון תושבים ללא כרטיס אשראי או חשבון בנק״, אמר השר קרא, ״ועדיין הם צריכים ללכת לסופרמרקט ולבצע קניות. במסגרת 'מהפכת קרא' והורדת יוקר המחייה, אני מתכוון לפעול מול כל המשרדים במטרה לסייע לאוכלוסיות החלשות ולהפוך את בנק הדואר לבנק חברתי אמיתי, אשר יסייע בחינוך פיננסי לנזקקים״.

 

חזי צאיג, יו״ר דירקטוריון דואר ישראל, אמר היום: ״חברת דואר ישראל עברה תוך שלוש שנים מהפכה עצומה, מחברה שנקלעה למשבר, לחברה בשינוי חיובי. החברה כיום ממוקדת עסקית בשלוש חטיבות מרכזיות – חטיבת הריטייל, בעלת עוצמות רבות הכוללת כ- 1,200 נקודות מסירה ברחבי הארץ וכ-50 מיליון ביקורים בסניפי החברה, חטיבת הסחר המקוון, הכוללת שירותי סחר מקוון ישראלי, יבוא, יצוא ובלדרות וחטיבת הבנק המציעה סל רחב של שירותים פיננסיים ומשמשת גם כזרוע התשלומים של המדינה. רק בשנת 2017 בוצעו דרכנו 13.8 מיליון פעולות תשלומים למשרדי הממשלה, זאת בנוסף ל-3.6 מיליון פעולות ברב- קו עבור משרד התחבורה. בחצי השנה האחרונה הנפקנו 153 אלף רשיונות נהיגה, ובתוך פחות משנה הנפקנו 99 אלף רשיונות רכב ועוד היד נטויה״.

 

״מאז כניסתי לתפקידי כיו״ר דירקטוריון החברה לפני כארבע וחצי שנים״, אמר צאיג, ״ראיתי בפיתוח בנק הדואר  מנוע צמיחה אסטרטגי. הבנק הינו פלטפורמה פיננסית מצוינת וסינרגטית ליתר הפעילויות שלנו, כאשר החשיבות של בנק הדואר בתמהיל ההכנסות של דואר ישראל הינה עצומה ומהווה קרוב לרבע מהכנסות החברה עם כחצי מיליון חשבונות בנק. החזון שלנו הוא שבנק הדואר יציע מגוון שירותים בנקאיים ופיננסיים, לרבות מתן אשראי ופקדונות לכלל תושבי מדינת ישראל. כחלק מהמיקוד העסקי מינינו מנהל מקצועי לחטיבת בנק הדואר, אבי בלו, בעל ניסיון של שנים רבות כמנהל בכיר בבנק דיסקונט. הפכנו את בנק הדואר לחטיבה עסקית ואנו משיקים כל הזמן מוצרים חדשים. אני מאמין שבנק הדואר יבצע בשנים הקרובות קפיצה נוספת עם הרחבת מגוון השירותים הפיננסיים, מה שיאפשר לנו להציע לכלל תושבי מדינת ישראל אלטרנטיבה מצוינת לבנקים״.

 

דני גולדשטיין, מנכ״ל דואר ישראל אמר היום: ״בתוך שלוש שנים ביצענו קפיצת מדרגה משמעותית בשיפור מגוון מדדי השירות בחברה. צמצמנו זמני המתנה, שיפרנו את איכות המיון ומסירת החבילות, הרחבנו את נקודות המסירה, העברנו פעילויות רבות לתחום הדיגיטל ואנו ממשיכים ומטפלים בשיפור השירות גם בתחומים נוספים. צעדנו כברת דרך ועברנו משלב ההבטחות לשלב ההוכחות״.

 

עוד הוסיף גולדשטיין: ״תחום הסחר המקוון הפך בשנים האחרונות למנוע צמיחה עסקי עבורנו. מסקר שערכנו לאחרונה עולה, כי מרבית בני הנוער קונים באינטרנט כבר מגיל 14, ומרביתם משלמים בכרטיסי האשראי של ההורים, יחד איתם או לבד. הכרטיס הנטען של בנק הדואר הוא הפתרון המושלם עבור בני הנוער והוריהם לרכישות בטוחות ברשת, תוך שליטה בהוצאות. כיום כ-60% מהשימושים בכרטיסים הנטענים של בנק הדואר הינם לקניות ברשת. הכרטיסים הנטענים מאפשרים להורים לשלוט בהוצאות של הילדים, באופן המאפשר גם לבני הנוער ליהנות מחוויית הקניה באינטרנט המתחילה בגיל צעיר״.

 

לדברי גולדשטיין: ״בנק הדואר מהווה חלק משמעותי וחשוב במרקם השירותים הרחב שחברת דואר ישראל מספקת כיום ללקוחותיה. מימוש החזון ייצר ערך משמעותי ללקוחות החברה בתחומי הסחר המקוון והקניות ברשת, תוך שילוב מגוון קהלים רחב לתוך הסביבה הגלובלית, המאפשרת את הורדת יוקר המחיה. אנו מציעים את הפתרון האולטימטיבי לקניות ברשת באמצעות הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר בכלל ובאמצעות הכרטיס הנטען החדש, המושק היום, אשר הינו רב מטבעי וכולל שקל, אירו וליש״ט ומהווה פתרון לקניות ברשת, לצד שימושים נוספים״.

 

אבי בלו, מנהל בנק הדואר אמר היום: ״בנק הדואר הוא כיום השחקן המשמעותי ביותר בישראל בשוק הכרטיסים הנטענים, כאשר מתוך כמיליון כרטיסים נטענים בישראל, אנו מחזיקים בנתח של כ-70% מהשוק. זיהינו שלושה קהלי יעד מרכזיים לתחום הכרטיסים הנטענים: הורים לבני נוער הקונים ברשת, נוסעים לחו״ל המשתמשים בכרטיס כתחליף למזומן, והפלח המרכזי הוא קרוב למיליון ישראלים, שחברות כרטיסי האשראי והבנקים מסרבים לתת להם כרטיסי אשראי, ואנו רוצים אותם איתנו. אנו מציעים את סל הפתרונות הגדול ביותר לעם ישראל בהתאם לצרכיו, והכרטיס הנטען החדש הוא הפתרון המושלם לשלושת הקהלים גם לקניות בארץ וגם לקניות באירופה. לנוסעים לארה״ב או לשימוש דולרי אנו מציעים את הכרטיס הדולרי שהנפקנו בשיתוף ויזה העולמית״.

 

לדברי בלו, ״מאז המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008, הביקוש והשימוש בכרטיסים נטענים הלך וגבר. היקף השוק הוערך בשנת 2016 בכ-900 מיליארד דולר עם צפי צמיחה של פי 4, ל-3.6 טריליון דולר ב-2022. עיקר השימושים בכרטיסים נטענים בעולם הינם משיכת מזומנים ורכישה בחנויות, לצד תשלומים לממשלה, לרבות העברת קצבאות לכרטיסים הנטענים. שימוש נוסף המגיע להיקפים דומים הינו השימוש בנסיעות לחו״ל וברכישות באינטרנט״. 

 

״הכרטיס הנטען החדש מבית מאסטרקארד הוא רב מטבעי וכולל שקל, אירו וליש״ט, תקף לחמש שנים ומאפשר לראשונה בישראל להטעין בכרטיס עד 20 אלף שקל. הכרטיס אינו מצריך שיוך לבנק או לחשבון בנק, ולכן מתאים ללקוחות כל הבנקים, לרבות לאוכלוסיות חלשות, מגזרים והורים לבני נוער המעוניינים לשלוט בהוצאות ילדיהם. הכרטיס הנטען החדש מאובטח, ומאפשר לקנות במאות אלפי עסקים בארץ ובאירופה, כולל בתחנות הדלק״.

 





המגזין הדיגיטלי
גיליון 919
פייסבוק

×