התעשיינים: תומכים תמיכה מלאה בחברה המייצרת את גלידת בן אנד ג׳ריס בישראל

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: תגידו השתגעתם? יש פה תעשיין ישראלי שהולך לאבד את מפעל חייו ונלחם נגד התכתיבים מחו״ל שדורשים ממנו להפלות אזרחים ישראלים מהשטחים, ואותו אתם רוצים להחרים?


11:35 ,20.07.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: ״אנו תומכים תמיכה מלאה בחברה המייצרת את המותג גלידת בן אנד ג׳ריס בישראל, אשר נפרדים לחלוטין מההנהלה של המותג העולמי, ומסרבת להחרים את תושבי ישראל ולצערנו נאלצת כעת גם לשלם על כך מחיר יקר.

 

״בן אנד ג׳ריס העולמית צריכה להבין ולהפנים כי החרמות מכל סוג שהוא רק מובילות למבוי סתום, ואילו קידום הכלכלה המקומית ויחסי הסחר הם המפתח לעתיד טוב יותר באזור כולו.

 

״אנו בהתאחדות התעשיינים נמשיך לקדם חברה משותפת בישראל, בה ערבים ויהודים חיים ועובדים זה לצד זה, בכבוד ואחווה, ונגנה כל פעילות אשר תוביל להסלמה ופילוג. אנו שמחים שהחברה המייצרת את הגלידה בדרום הארץ פועלת לאור חזון זה ובחודשים האחרונים נאבקה מול כוונות בן אנד ג׳ריס העולמית לפרסם את הודעתה. אנחנו קוראים לציבור בישראל להמשיך ולתמוך בזכיינית הישראלית האמיצה שלא נכנעה ללחץ הבינלאומי להחרמת ישראל״.

 

בסרטון שפורסם הבוקר ברשתות החברתיות, מצהיר נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, כי זה הזמן לגנות את חברת בן אנד ג׳ריס העולמית, אבל כן לתמוך בחברה הישראלית שמייצרת פה את המותג ונלחמת להמשיך למכור את הגלידה לכל תושבי ישראל, כולל בשטחים.

 

נשיא התאחדות התעשיינים אומר בסרטון ״תגידו השתגעתם? יש פה תעשיין ישראלי שהולך לאבד את מפעל חייו ונלחם נגד התכתיבים מחו״ל שדורשים ממנו להפלות אזרחים ישראלים מהשטחים, ואותו אתם רוצים להחרים? צריך לגנות את כל מה שבן אנד ג׳ריס העולמית עושה, אבל לחזק את בן אנד ג׳ריס הישראלית שנלחמה עבור הזכות למכור את הגלידה לכל הישראלים במדינה, ולא להחרים אותה ולהוביל אותה לקריסה. יש להמשיך ולקנות את הגלידה, וכך לתמוך ולחזק את החברה ועובדיה״.