התעשיינים: ״הקלה משמעותית שתוביל למהפכה ביכולת התעשייה לצמוח״

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר, התייחס אתמול לאישור תקנות פטור לעבודות במבנים תעשייתיים ושטחי תפעול ואמר: ״מקווים כי החתימה על התקנות תתבצע בקרוב וההקלות ייכנסו לתוקף בהקדם האפשרי״


09:31 ,08.07.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות אישור  המועצה הארצית לתכנון ובנייה לקביעת תקנות לפטור מהיתר מלא לעבודות במבנים תעשייתיים ושטחי תפעול, נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, מסר כי ״אנו שמחים שאחרי שנים של עבודה משותפת ומאומצת עם כלל הגורמים הרלוונטיים בממשלה, הצלחנו להוביל להקלה משמעותית מאוד לתעשייה הישראלית. הקלה זו תאפשר פיתוח ושדרוג מהיר ויעיל של חברות תעשייתיות, מבלי ׳לטבוע׳ בהר של רגולציה, ובכך היא מהווה דוגמה מובהקת לאופן בו יש וניתן לקדם את המשק הישראלי ולעזור לו לצמוח, באמצעות הסרת חסמים מיותרים. אנו מקווים כי החתימה על התקנות תתבצע בקרוב וההקלות ייכנסו לתוקף בהקדם האפשרי.

 

״אנו מובילים כיום שורה של מהלכים לשינוי הסביבה העסקית של ישראל שתיתן לתעשייה ולעסקים סביבה קלה ותומכת לפחות כמו במדינות מערביות אחרות. אישור התקנות במועצה הארצית, בשיתוף משרד ראש הממשלה, משרד הכלכלה, מרכז השלטון המקומי, מינהל התכנון המשרד להגנת הסביבה ואחרים, הינו  צעד ראשון וחשוב, אך יידרשו עוד צעדים משמעותיים מצד הממשלה החדשה על מנת שהסביבה העסקית בישראל תתמוך בצמיחה ובחוסן כלכלי״.