TNT אקספרס נערכת לגידול בפעילות בשנת 2010

החברה מגדילה את צי הרכב שלה, מגייסת עובדים חדשים ומטמיעה תוכנה חדשה לטובת שיפור השירות. אודי כספי: הדבר מצביע על מחויבות ללקוחות


00:00 ,21.10.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מגדילה את צי הרכב שלה, מגייסת עובדים חדשים ומטמיעה תוכנה חדשה לטובת שיפור השירות. אודי כספי: הדבר מצביע על מחויבות ללקוחות 
 
מהחברה נמסר כי על אף השנה הכלכלית הקשה חברת TNT אקספרס ממשיכה להשקיע בשיפור השירות ללקוחותיה. על מנת להתמודד טוב יותר עם הגידול בהיקף ובנפח המשלוחים של לקוחותיה, רכשה החברה לאחרונה מספר רכבי חלוקה גדולים מסוג מרצדס ספרינטר. מדובר על רכב עם נפח העמסה גדול המצויד במערכות בטיחות מתקדמות (מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת משיכה ומערכת עזר בבלימה), סביבת נהג נעימה ומאופיין בצריכה חסכונית של דלק. מהחברה נמסר כי בכוונתה לרכוש רכבים נוספים במהלך 2010, על רקע ההערכות לגידול נוסף בפעילות החברה.
 
בנוסף להשקעה בצי הרכב מגייסת TNT אקספרס בימים אלה עובדים חדשים למחלקת המכירות ולמחלקת שירות הלקוחות, על מנת לענות על הגידול הצפוי בפעילות החברה במהלך השנה הקרובה. במקביל יוטמעו במחלקות שירות לקוחות ושירות לקוחות מכס, כמו גם במחלקת המכירות, פתרונות תוכנה חדשים של החברה האם. זאת על מנת לשפר את השירות ללקוחותיה ולהמשיך לספק להם שירות ברמה הגבוהה ביותר.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, ציין כי "ההשקעות שלנו בתשתית ובכוח אדם, דווקא בתקופה כזו,  מצביעות על המחויבות שיש לנו כלפי לקוחותינו. כחלק ממדיניות 'הכל אפשרי' של TNT אקספרס, אנו מחויבים להמשיך ולספק להם שירות ברמה הגבוהה ביותר ופתרונות שילוח תחרותיים גם בתקופה של חוסר ודאות כלכלי".